ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رونمایی از Black Talon محصول Aerix؛ پهپادی مسابقه ای برای افراد مبتدی [تماشا کنید]
تکنولوژی

رونمایی از Black Talon محصول Aerix؛ پهپادی مسابقه ای برای افراد مبتدی [تماشا کنید]

کنترل و هدایت پهپادهای مسابقه ای (Racing) به دلیل سرعت بالا و قدرت مانور زیاد برای افراد کم تجربه دشوار است و احتمال آسیب رساندن به دیگران یا خود این پرنده های رباتیک وجود دارد. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

کنترل و هدایت پهپادهای مسابقه ای (Racing) به دلیل سرعت بالا و قدرت مانور زیاد برای افراد کم تجربه دشوار است و احتمال آسیب رساندن به دیگران یا خود این پرنده های رباتیک وجود دارد. در همین راستا کمپانی Aerix اقدام به معرفی یک پهپاد کوچک مسابقه ای با نام کامل «Black Talon Micro FPV Racing Drone» کرده است که با قابلیت های خود مناسب افراد تازه کار و مبتدی خواهد بود.

این پرنده مکانیکی به لطف قابلیت های کمکی خود از جمله کنترل کننده ارتفاع خودکار (به لطف داشتن ارتفاع سنج داخلی) و یک نمایشگر روی کنترلر، کمک می کند که فرد هدایتگر با تسلط و به آسانی آن را به پرواز دربیاورد.

IMG_4542.0

Black Talon می تواند با کیفیت 720p به استریم فیلم یا ضبط آن روی حافظه microSD بپردازد. باتری قابل تعویض آن در مدت ۳۰ دقیقه شارژ شده و برای ۷ دقیقه پرواز این ربات کوچک را همراهی خواهد کرد. علاوه بر این می توانید یک پکیج پرواز نیز برای آن خریداری کنید تا مدت پرواز تا ۲۵ دقیقه افزایش یافته و ۴۰ تیغه ملخ اضافی نیز دریافت نمایید.

محصول سرعتی Aerix با قیمت ۱۳۹ دلار (۱۸۹ دلار برای نسخه همراه با پکیج اضافه) از حالا و از طریق وبسایت این شرکت قابل سفارش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی