ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک مسنجر حالا از «مقالات فوری» پشتیبانی به عمل می آورد

از زمانی که فیسبوک از پلتفرم ویژه اش برای ربات ها در جریان کنفرانس توسعه دهندگان F8 پرده برداری کرده، بسیاری از رسانه ها و منابع خبری در تلاش بوده اند تا مقالات و اخبار خود را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

از زمانی که فیسبوک از پلتفرم ویژه اش برای ربات ها در جریان کنفرانس توسعه دهندگان F8 پرده برداری کرده، بسیاری از رسانه ها و منابع خبری در تلاش بوده اند تا مقالات و اخبار خود را به اپلیکیشن پیام رسان این کمپانی یعنی فیسبوک مسنجر وارد کنند.

تا امروز این مقالات به کندی و از طریق مرورگر درون برنامه ای مسنجر برای کاربران بارگذاری می شدند که این روش به مراتب نسبت به فرمت مقالات فوری (Instant Articles) که سال گذشته برای اپلیکیشن اصلی فیسبوک معرفی شد، از سرعت پایین تری برخوردار است.

اما خوشبختانه از امروز پشتیبانی از مقالات فوری به اپلیکیشن فیسبوک مسنجر هم اضافه شده تا بتوان جدیدترین خبرهای روز را با سرعتی بیشتر در این پیام رسان محبوب و پرجمعیت مطالعه کرد.

مقالات فوری در مسنجر با علامت رعد و برق در گوشه بالا و سمت راست لینک های به اشتراک گذاشته شده از دیگر لینک ها متمایز می شوند. به گفته فیسبوک، سرعت بارگذاری این مقالات حداقل 10 برابر سریع تر از آن است که بخواهید مطالب را از طریق مرورگر باز کرده و منتظر بارگزاری آن ها بنشینید.

تیم فیسبوک اعلام کرده که در وهله نخست مقالات فوری را به نسخه اندروید اپلیکیشن مسنجر اضافه می کند، اما کاربران iOS برای دسترسی به این قابلیت باید یک هفته بیش تر از اندرویدی ها منتظر بمانند.

فیسبوک هنوز آمار و ارقامی در مورد تأثیر مقالات فوری بر میزان بازدید منابع خبری تأمین کننده آن ها منتشر نکرده، اما مسلم است که با ارائه این مقالات در اپلیکیشن 900 میلیون نفری مسنجر، افزایش محبوبیت این منابع خبری امری بسیار بدیهی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی