ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حکم دادگاه عالی آمریکا سامسونگ اپل
تکنولوژی

دادگاه عالی آمریکا ۱۱ اکتبر را تاریخ برگزاری دادگاه جدید اپل و سامسونگ تعیین کرد

در شرایطی که بیشتر دعواهای حقوقی مابین اپل و سامسونگ با صدور حکم، توافق یا ترک مناقشه پایان یافته، هنوز چند مورد دیگر از این سری نبردهای قانونی باقی مانده است. در یکی از این موارد که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

در شرایطی که بیشتر دعواهای حقوقی مابین اپل و سامسونگ با صدور حکم، توافق یا ترک مناقشه پایان یافته، هنوز چند مورد دیگر از این سری نبردهای قانونی باقی مانده است. در یکی از این موارد که در آن دادگاه به نفع اپل پایان یافت، سامسونگ موفق شد با تلاش فراوان وزارت دادگستری و سپس دادگاه عالی ایالات متحده را برای برگزاری دادرسی مجدد متقاعد سازد. حالا این نهاد قضایی روز ۱۱ اکتبر را به عنوان روز برگزاری اولین جلسه این دادگاه اعلام نموده است.

با این که چنین اقدامی به نوعی یک پیروزی برای سامسونگ محسوب می شود، اما قرار نیست در دادگاه مذکور حکم محکومیت این کمپانی به طور کل لغو شود، بلکه تمرکز روی میزان جریمه نقدی سامسونگ و موارد شمول حکم خواهد بود.

مبلغ جریمه آنقدرها نیست که کمپانی کره ای را برای پرداختش به دردسر بیاندازد، اما آنها مصمم هستند هر طور که شده جریمه های نقض پتنت به جای آن که شامل تمام یک محصول خاص شوند، محدود به نقض همان پتنت شوند.

به عبارت دیگر، هدف سامسونگ از فرجام خواهی در حکم دادگاه اولیه اثبات این موضوع است که جریمه نقض یک پتنت طراحی نباید شامل تمام سود حاصل از فروش یک محصول شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی