ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات تلگرام OXbot؛ با دوستان تان دوز بازی کنید

اگر سن و سالتان به اوایل دهه ی هفتاد و قبل تر از آن قد بدهد مطمئناً بازی های نوستالوژیک آن زمان را یادتان هست. دوز (که به آن XO نیز گفته می شود) یکی از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۵ تیر ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

اگر سن و سالتان به اوایل دهه ی هفتاد و قبل تر از آن قد بدهد مطمئناً بازی های نوستالوژیک آن زمان را یادتان هست. دوز (که به آن XO نیز گفته می شود) یکی از همین بازی های خاطره انگیز است. به اشتیاق آن هم که شده یک جا را پیدا و دو خط موازی را عمود بر هم رسم می کردیم تا 3 ردیف و 3 ستون تشکیل شود. پس از آن به انجام بازی می پرداختیم.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات oxbot@ که از قضا محصول یک توسعه دهنده ی ایرانی است را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که بازی خاطره انگیز دوز را به محیط تلگرام آورده تا بتوانید در کنار چت و گفتگو با دوستان تان دوز هم بازی کنید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی oxbot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات باید روی start/ کلیک کرده و سپس گزینه ی Verify را انتخاب کنید. این کار سبب می شود ربات به تأیید شما برسد. با انجام مراحل بالا منوی ربات برایتان نمایان می شود که شامل چند بخش مختلف است.

Screenshot (19)
برای دیدن تصاویر در اندازه ی واقعی روی آن کلیک کنید.

وقتی گزینه ی «Play with a random player» را انتخاب می کنید، ربات در سطح کاربران خود اقدام به جست و جو کرده و یک بازیکن را به صورت اتفاقی برای شما پیدا می کند. پس از آن اگر مشکلی پیش نیاید می توانید به بازی پرداخته و نسبت به برد و باختتان امتیاز کسب کنید.

علاوه بر این ربات ox برای بازی با یکی از دوستان نزدیکتان راه حل های مختلفی پیش رویتان گذاشته است. کافیست روی گزینه ی «Play with a friend» کلیک کنید. با این کار 2 گزینه ی متفاوت در اختیار شما قرار می گیرد. با انتخاب گزینه ی اول به نام Switch to inline mode، باید گفت و گوی شخصی (Private Massage) کسی که می خواهید با او به بازی بپردازید را انتخاب کنید.

انجام این کار سبب می شود بازی به گفت و گوهای شخصی شما منتقل شود. اما گزینه ی دوم چیست؟ این گزینه بر خلاف بخش قبلی به همان صفحه ی ربات محدود می شود. در واقع با انتخاب گزینه ی Add friend یک لینک در اختیار شما قرار می گیرد. پس از آن باید این لینک اختصاصی را به دلخواه برای دوستانتان بفرستید. این افراد نیز می توانند با کلیک روی این لینک به لیست دوستانتان در ربات اضافه شوند.

پس از آن در صورتی که روی اسم هر فرد کلیک کنید یک دعوت نامه برای وی ارسال می شود. در صورت تأیید فرد مورد نظر قادر خواهید بود به بازی متصل شده و با یکدیگر به انجام آن بپردازید.

Screenshot (21)
برای دیدن تصاویر در اندازه ی واقعی روی آن کلیک کنید.

اهل رقابت و رکورد زدن هستید؟ پس حتماً این ربات را دوست خواهید داشت. ربات ox علاوه بر قابلیت های هایی که گفته شد یک لیدربورد کلی برای مشاهده ی رنکینگ بازیکنان مختلف نیز دارد. با انتخاب گزینه ی Today's ranking می توانید رده بندی های همان روز را مشاهده کنید. همچنین گزینه ی Total Ranking نیز به رده بندی کلی بازیکنان مربوط می شود.

اگر هم فهمیدن امتیازات خودتان و به طور کلی اطلاعات بازی هایی که انجام داده اید برایتان مهم است، «My State» گزینه ای است که برای این کار در اختیار دارید. بخش پایانی Feedback هم به شما کمک می کند تا انتقادات و پیشنهادات خود را برای توسعه دهنده ربات ارسال کرده و بدین طریق موجب پیشرفت آن شوید.

چه ربات های جالب دیگری در تلگرام می شناسید؟ آن ها را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amir
    Amir | ۲۵ تیر ۱۳۹۵

    vote

  • mohammad
    mohammad | ۲۵ تیر ۱۳۹۵

    @inlinegamesbot این بات 6 نوع بازی داره?

  • farsam
    farsam | ۲۵ تیر ۱۳۹۵

    ربات melobitو ربات اتاق 8 و ربات jokalakbot

مطالب پیشنهادی