ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت نام برای تلفن همراه آنر 8 در کمتر از 4 روز به بیش از 5 میلیون دستگاه رسید

همین چند روز قبل بود که خبر معرفی تلفن همراه آنر 8  از سوی هوآوی منتشر شد. جالب است که در زمان کمتر از چهار روز، بیش از 5 میلیون نفر برای خرید این اسمارت فون ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

همین چند روز قبل بود که خبر معرفی تلفن همراه آنر 8  از سوی هوآوی منتشر شد. جالب است که در زمان کمتر از چهار روز، بیش از 5 میلیون نفر برای خرید این اسمارت فون در چین ثبت نام کردند. طی این روند ثبت نام هیچ مبلغی پرداخت نمی شود، بنابراین آمار فوق صرفاً نشانه علاقه مشتریان به این محصول جدید محسوب می شود. فروش اصلی این دیوایس در تاریخ 29 تیرماه آغاز می گردد، بنابراین افراد علاقه مند تا 28 تیر فرصت دارند تا ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

در مورد ویژگی های این تلفن همراه می توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی خمیده یا به عبارتی 2.5D اشاره کرد، که رزلوشن Full-HD با ابعاد 1920×1080 پیکسل دارد. مغز متفکر این اسمارت فون، چیپست کایرین 950 است که پردازنده اصلی هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP 4 را در خود جای داده.

در مورد امکانات تصویربرداری نیز هوآوی چیزی کم نگذاشته؛ دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه وظیفه عکاسی حرفه ای را بر عهده دارد، ضمن اینکه دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی نیاز کاربران برای مکالمه تصویری و ثبت سلفی را برطرف خواهد کرد. اسکنر اثر انگشت نیز در پشت این تلفن همراه تعبیه شده است.

برای تغذیه این اسمارت فون، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی انتخاب شده و البته با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع که در این محصول فعال گشته، عملیات شارژ کامل باتری با ظرفیت بالا، به سرعت انجام خواهد شد. همچنین سیستم عامل پیش فرض نصب شده روی این دستگاه، اندروید نسخه 6.0 است.

طبق گزارشات منتشر شده، این تلفن همراه در سه نسخه عرضه می شود، که طبیعتاً برچسب های قیمت مختلفی را نیز به همراه خواهند داشت. نسخه پایه با 3 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، معادل 299 دلار آمریکا قیمت گذاری شده؛ نسخه دیگر با 4 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، برچسب قیمت 343 دلاری را یدک می کشد؛ و بالاترین پیکربندی سخت افزاری این محصول با 4 گیگابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، به قیمت 374 دلار آمریکا عرضه خواهد شد.

همچنین از نظر رنگ بندی، گزینه های متنوعی پیش روی خریداران خواهد بود: سفید صدفی، طلایی، مشکی، صورتی، و آبی کبود، رنگ های انتخاب شده برای تولید این اسمارت فون جدید هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • reza
    reza | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    جیزی که بی دلیل باشه بد و خوب نداره هوآوی همه ی گوشی هاش عالیه

  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    نمیدونم چرا و به چه علت ولی کلا از آنر خوشم نمیاد .
    عاشق سریه میت هستم .

  • reza
    reza | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    عالیه منم ثبت نام میکنم اخه گوشیش حرف نداره

  • FARDIN
    FARDIN | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    خیلی باحال و قشنگه منم میخوام ولی پول نیست??

مطالب پیشنهادی