ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جستجوی گوگل اکنون قادر است میانگین زمان بازدید از اماکن خاص را به شما اطلاع دهد

چندی پیش گوگل از روشی جدید برای یافتن پروازهایی با قیمت مناسب رونمایی کرد؛ اما اکنون گام را فراتر نهاده و می خواهد مدیریت زمان شما در مقصد سفرتان را نیز به بهترین شکل ممکن بر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

چندی پیش گوگل از روشی جدید برای یافتن پروازهایی با قیمت مناسب رونمایی کرد؛ اما اکنون گام را فراتر نهاده و می خواهد مدیریت زمان شما در مقصد سفرتان را نیز به بهترین شکل ممکن بر عهده بگیرد. این غول جستجو در تازه ترین سرویس خود، قصد دارد متوسط زمان بازدید از مکان های خاص را نیز در نتایج جستجوی خود ارائه دهد.

البته لازم به ذکر است که این ویژگی فعلاً فقط در اپلیکیشن جستجوی گوگل در دسترس است و در اَپ Google Maps به چشم نمی خورد. اما بدیهی است که در ادامه، شاهد عرضه این ویژگی در برنامه کاربردی فوق نیز باشیم.

روش استفاده از این ویژگی بدین صورت است که به هنگام جستجو برای مکانی خاص و شناخته شده، بخش جدیدی تحت عنوان «برنامه ریزی بازدید» به کارت لوکیشن فوق اضافه می شود. در این قسمت، متوسط زمانی که افراد در این مکان سپری می کنند برای شما نشان داده خواهد شد.

به عنوان مثال گوگل به شما پیشنهاد می دهد که برای بازدید از پارک گلدن گیت در سن فرانسیسکو، تخصیص حدود 2 ساعت زمان مناسب است.

به نظر می رسد که این ویژگی در حال حاضر به مقاصد توریستی معروف، اماکن تاریخی و احتمالاً برخی موزه ها محدود باشد. اما تصور کنید که بتوان از چنین سرویسی در مواردی همچون مطب پزشکان نیز استفاده کرد؛ جایی که همه ما زمان زیادی را به انتظار در آن سپری کرده ایم. چه خوب می شود اگر قبل از خروج از خانه، بدانیم که در مطب دکتر مورد نظرمان چه مقدار منتظر خواهیم ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی