ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شواهد از تولید AirPod توسط اپل حکایت دارند

بازار شایعات مختلف در مورد آیفون 7 اپل داغ بوده، و محور اصلی این شایعات را حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون از این تلفن هوشمند تشکیل می دهد. بر همین اساس، چندان دور از ذهن نیست ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

بازار شایعات مختلف در مورد آیفون 7 اپل داغ بوده، و محور اصلی این شایعات را حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون از این تلفن هوشمند تشکیل می دهد. بر همین اساس، چندان دور از ذهن نیست که شرکت فوق اقدام به عرضه EarPod های کاملاً وایرلس نماید؛ ضمن اینکه می دانیم این غول فناوری اقدام به ثبت مارک تجاری AirPod در ایالات متحده نموده است.

در همین راستا، وب سایت MacRumors تحقیقاتی در این زمینه انجام داده و متوجه شده که نماینده ثبت پتنت ها برای اپل، به تازگی اسنادی را با امضای یکی از کارمندان این شرکت به سازمان مربوطه ارائه نموده. لازم به ذکر است که شرکت ها پس از ثبت علامت تجاری، شش ماه فرصت دارند تا توضیحاتی کلی را برای آن ارائه نمایند؛ اپل نیز دقیقاً یک روز قبل از پایان این مهلت 6 ماهه، اسناد فوق را ارائه کرده.

بدین ترتیب می توان گفت که اپل هنوز به حفظ این مارک تجاری علاقه مند است، و به احتمال زیاد عزم خود را برای تولید AirPod جزم کرده. استفاده از حداکثر زمان موجود برای ارائه اسناد توسط شرکت فوق، نشانگر احتیاط آنها برای دستیابی به پیشرفت کافی در روند توسعه محصول بوده.

لازم به ذکر است که اگر تولید این محصول واقعاً به نتیجه برسد، به احتمال زیاد به صورت رایگان همراه با آیفون 7 عرضه نخواهد شد؛ زیرا از یک سو تولید آن با هزینه بالا انجام می شود، و از سوی دیگر ساکنین کوپرتینو یک پای این معامله هستند و معمولاً اپل محصولات خود را ارزان به فروش نمی رساند. با توجه به همه موارد فوق، محتمل ترین پیش بینی این است که آیفون 7 همراه با EarPod لایتنینگ عرضه گشته، و AirPod جدید به صورت جداگانه به فروش برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر اسکندری
    امیر اسکندری | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    پس اپل بيتس رو ميخواد چكار كنه؟

مطالب پیشنهادی