ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین رندر ویدئویی از موبایل های جدید سری نکسوس گوگل [تماشا کنید]

همانطور که می دانیم، گوگل در سال جاری دو تلفن همراه جدید از سری نکسوس را معرفی خواهد کرد؛ گفته می شود که این دو موبایل جدید، تجربه کاربری بهتری را نسبت به تمامی اسمارت فون ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

همانطور که می دانیم، گوگل در سال جاری دو تلفن همراه جدید از سری نکسوس را معرفی خواهد کرد؛ گفته می شود که این دو موبایل جدید، تجربه کاربری بهتری را نسبت به تمامی اسمارت فون های قبلی این سری برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. مطمئناً اعضای جدید این خانواده نسبت به اجداد خود، سخت افزار و ویژگی های فنی بهتری داشته و به صورت پیش فرض، نسخه جدید سیستم عامل اندروید نیز روی آنها نصب خواهد شد.

برخلاف موبایل های قبلی سری نکسوس، انتظار می رود که این دو موبایل جدید ساخت کمپانی HTC که به رسم ساکنین مانتن ویو، آنها را با نام های رمز نیزه ماهی (Marlin) و بادبان ماهی (Sailfish) می شناسیم، سریع تر و قوی تر از پرچمداران اندرویدی سال جاری باشند. علاوه بر این گزارش ها نشان می دهد که هر دو اسمارت فون با پیکربندی سخت افزاری مشابهی عرضه خواهند شد، یعنی تلفن همراه کوچک تر، از نظر سخت افزاری هیچ کم و کاستی نسبت به همتای خود ندارد.

اما خبر جالب این است که طراحان شرکت Techconfigurations که ید طولایی در ارائه رندر ویدئویی برای موبایل های معرفی نشده دارند، اقدام به ساخت مدل سه بعدی از محصولات جدید کمپانی گوگل کرده اند. این مرکز طراحی برای ساخت این ویدئو، از تصاویری استفاده کرده اند که پیش تر در منابع خبری منتشر شده بود.

البته این شرکت برای ساخت ویدئوی یاد شده در مورد جک 3.5 میلیمتری هدفون اشتباه کرده، زیرا طبق اطلاعات موجود، هر دو دیوایس نکسوس امسال به درگاه فوق مجهز خواهند بود.

تمامی موارد دیگر مطابق با گزارشات موجود طراحی شده اند و همان طور که انتظار داریم، این دو دستگاه از بدنه ای بسیار باریک و طراحی فلزی برخوردارند؛ البته قطعه شیشه ای بزرگی در پشت این دو تلفن همراه دیده می شود که در سال های اخیر استفاده از این نوع طراحی چندان رایج نبوده است.

با تمام این تفاسیر و با احتساب صحت گزارشات به دست آمده، موبایل های Marlin و Sailfish بسیار هیجان انگیز به نظر می رسند. در ادامه می توانید ویدئوی مربوطه را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    چه طراحیه زشتی ، خیلی پشتش زشته .

  • | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    پس کی نوبت سونی میشه که یه نکسوس زیبا بزنه

  • amir.ap
    amir.ap | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    شکی نیست htc یه گوشی باکیفیت درخور اسم نکسوس میسازه..اگه باتریش خوب باشه دلیلی برای خرید آیفون 7 نمیبینم..!

مطالب پیشنهادی