ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن هوشمند دوربین Microsoft Pix به زودی برای سیستم عامل iOS عرضه می شود

بر اساس اخبار منتشر شده Microsoft Pix به زودی به iOS می آید. این اپلیکیشن در حقیقت نوعی دوربین هوشمند است که می تواند بهترین نسخه از تصویر ثبت شده توسط شما را یافته، و آن را ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

بر اساس اخبار منتشر شده Microsoft Pix به زودی به iOS می آید. این اپلیکیشن در حقیقت نوعی دوربین هوشمند است که می تواند بهترین نسخه از تصویر ثبت شده توسط شما را یافته، و آن را بهبود بخشد.

عملکرد اَپ یاد شده به این صورت است: زمانی که شاتر دوربین را لمس کنید، برنامه یاد شده در بین چندین تصویر که اندکی قبل و اندکی پس از آن لحظه گرفته شده اند، کنکاش کرده و بهترین نمونه را انتخاب می کند.

علاوه بر این، زمانی که اپلیکیشن در حال اجرا باشد، تنظیمات ISO و میزان نوردهی به صورت خودکار تنظیم می شود، و چهره ها نیز در بهترین حالت فوکوس می شوند. تمامی تنظیمات این برنامه کاربردی به صورت هوشمندانه بهینه سازی می گردد.

microsoft_pix_ios_1

دیگر ویژگی سودمند دوربین هوشمند فوق این است که اگر حرکتی «جالب توجه» را در تصاویر شما درک کند، می تواند به صورت خودکار آنها را به یک لوپ ویدئویی جالب تبدیل نماید. این ویژگی اندکی شبیه به Live Photo اپل به نظر می رسد؛ با این تفاوت که Live Photos همیشه ویدئوهایی را در بازه زمانی حول فشردن دکمه شاتر ثبت می کند. اما تشخیص هوشمند ثبت ویدئو توسط Microsoft Pix باعث جلوگیری از هدر رفتن فضای ذخیره سازی می شود.

همچنین در صورتی که چهره هایی در کادر انتخابی شما حضور داشته باشند، برنامه کاربردی فوق برای انتخاب هوشمندانه «بهترین تصویر» در بین تعداد زیاد شات های ثبت شده، اولویت را بر عکس هایی قرار می دهد که چهره ها در آن بهتر و شفاف تر  باشند.

لازم به ذکر است که Microsoft Pix هنوز در اپ استور منتشر نشده؛ به محض انتشار، لینک دانلود آن را در انتهای این خبر قرار می دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alabama
    alabama | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    حالا چرا این اپلیکیشینا رو واسه پلتفرم خودش ارائه نمیده خدا میدونه،کلا کاربرای ویندوزموبایل خیلی تو برنامه هاشون نیستن،خب خیال همه رو راحت کنن و بگن بریم سراغ اندروید یا IOS

مطالب پیشنهادی