ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Suicide Squad: Special Ops؛ مجمع دیوانگان

کمتر از یک ماه تا اکران Suicide Squad باقی مانده و خیلی ها منتظر تماشای این فیلم ابرقهرمانی هستند. طبیعی هم است، هر چه قدر فیلم های مشابه از دیدگاه کیفیتی سطح بالایی داشته باشند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

کمتر از یک ماه تا اکران Suicide Squad باقی مانده و خیلی ها منتظر تماشای این فیلم ابرقهرمانی هستند. طبیعی هم است، هر چه قدر فیلم های مشابه از دیدگاه کیفیتی سطح بالایی داشته باشند ولی باز نمی توانند آن ذات کلیشه ای خود را از عموم پنهان کنند. ساده تر بگوییم، بعضی فیلم های ابرقهرمانی جدید تازگی گذشته را ندارند.

گفتیم بعضی، چون اخیرا محصولات ساختار شکنانه تری را با این سبک و سیاق دیده ایم. از Guardians of the Galaxy بگیرید تا همین Deadpool که چند ماه پیش اکران شد. Suicide Squad نشان داده می تواند خود را از کلیشه های معمول فیلم های ابرقهرمانی جدا کند. به همین دلیل خیلی ها منتظر تماشایش هستند.

joker-suicide-squad
فیلم سویساید اسکواد پنجم آگوست امسال [15 مرداد] اکران می شود.
 البته دیدن هنرمایی جوکر جدید و هارلی کویین هم به خودی خود یکی از اصلی ترین انگیزه ها برای دیدن Suicide Squad به حساب می آید. اکنون به رسم همیشه، کمپانی برادران وارنر با نزدیک شدن به اکران یکی از بلاک باسترهای خود تصمیم گرفت بازی موبایلی از آن را به انتشار برساند تا هم حکم دسر قبل از غذا را برای طرفداران داشته باشد و هم به عنوان یک کمپین تبلیغاتی، افراد دیگری را به فیلم جذب کند.

از همین ابتدا بگذارید موضع خود را نسبت به بازی مشخص کنیم؛ اگر از علاقه مندان به فیلم Suicide Squad هستید، در دانلود Suicide Squad: Special Ops تردید نکنید. چون جدا از این که بازی رایگان بوده و هیچ گونه تبلیغی از عناوین دیگر هم مشاهده نمی شود، مبارزه در نقش شخصیت های این اثر جذابیت های خود را دارد.

Suicide Squad-Special Ops
یکی از شخصیت های بازی هارلی کویین است. او با استفاده از یک چوب بیسبال و هفت تیر دشمنان را از بین می برد.

Suicide Squad: Special Ops یک شوتر اول شخص بوده و بازیکن باید هر قسمت با موج هایی از دشمنان مقابله کند. به عبارتی دیگر، کاراکترهای داستان در هر منطقه با گروهی مبارزه کرده و پس از پیروزی به یک جای دیگر می روند. این روند هم تا زمانی که ببازید ادامه دارد.

پیش از شروع مبارزه در هر منطقه می توانید بین شخصیت های موجود یکی را انتخاب کنید. متاسفانه تاکنون تنها سه کاراکتر در بازی وجود داشته و خبری از دیگر اعضای جوخه انتحار نیست. البته در نبردها هر سه اعضای گروه حضور دارند و پس از مرگ هر کدام می توانید یکی دیگر را انتخاب کنید. اگر هم تمامی کاراکترها کشته شوند بازی را باخته و مجبورید از ابتدا شروع نمایید.

Suicide Squad Special Ops
دومین شخصیت این عنوان ددشات نام دارد. او با استفاده از یک مسلسل و سلاح مخصوصی که روی دستش کار گذاشته می جنگد. همان طور که می بینید، گرافیک بازی کمی سل شید گونه [مشابه Borderlands] است.
با وجود این که تعداد پایین شخصیت ها می تواند روی گستردگی گیم پلی تاثیر منفی بگذارد، اما مکانیزم های متفاوت هر شخصیت توانسته کمی این مشکل را پوشش دهد. هر کدام از کاراکترها دارای سلاح و قابلیت خود هستند. بنابراین بازیکن می تواند بسته به توانایی هایش، در هر منطقه شخصیتی که مناسب تر است را انتخاب کند.

از دیدگاه تکنیکی با یک اثر چشم نواز مواجه هستید. خوشبختانه بازی دارای تنظیمات گرافیکی گوناگون هم بوده و کاربر می تواند بسته به سخت افزار اسمارت فون یکی از آن ها را انتخاب کند تا تجربه ای بهتر داشته باشد. امیدوار بودیم همین زیبایی ظاهری را در بخش شنیداری هم شاهد باشیم که این اتفاق نیافتاد.

Special Ops
آخرین شخصیت ال دیابلو است. او با استفاده از دستان خود می تواند آتش درست کند.

چون Suicide Squad: Special Ops یک عنوان با ریتم سریع است، استودیو سازنده می توانست قطعه هایی با ضرب آهنگ تند را برای بعضی قسمت ها استفاده کند. با این وجود آن ها تصمیم گرفتند موسیقی را به منو محدود کرده و هنگام بازی تنها با صدای محیط و تیراندازی مواجه هستید.

برای سخن پایانی باید بگوییم در Suicide Squad: Special Ops خبری از داستان نیست. تنها هدفی که دارید داشتن یک طعم دلنشین از گیم پلی و ثبت بیشترین رکورد است. بالاتر هم گفتیم، اگر منتظر اکران فیلم هستید بازی می تواند بهترین مرهم ممکن در این زمان باشد. اگر هم از علاقه مندان به فیلم نیستید، شاید این عنوان بتواند نظر شما را عوض کند.

Suicide Squad: Special Ops

Suicide Squad: Special Ops

سازنده: Warner Bros قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 225 / 126 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • radman bonyad
    radman bonyad | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

    آقا عالی فقط همین سه شخصیت رو داره؟ اگه اپدیتش اومد بزارین ممنون میشم.

  • mashayekhi
    mashayekhi | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    سلام.بازیش جالبه؟اگه بازی کردین میشه بگین

مطالب پیشنهادی