ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Kika Keyboard؛ کیبوردی قدرتمند با امکانات خوب شخصی سازی و پشتیبانی از زبان فارسی

آیا کیبورد پیش فرض سیستم عامل پاسخ تمام نیازهای شما را می دهد؟ طبیعتا پاسخ بسیاری از کاربران به این سوال منفی است. اگر از کیبوردهای پیش فرض اندروید یا iOS استفاده می کنید، خوب می دانید که باید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

آیا کیبورد پیش فرض سیستم عامل پاسخ تمام نیازهای شما را می دهد؟ طبیعتا پاسخ بسیاری از کاربران به این سوال منفی است. اگر از کیبوردهای پیش فرض اندروید یا iOS استفاده می کنید، خوب می دانید که باید قید بسیاری از قابلیت های جذاب کیبوردهای شخص ثالث مثل دانلود تم و تغییر صدای تایپ و اعمال نیم فاصله در نوشته ها را بزنید.

خوشبختانه گزینه های شخص ثالث فراوانی وجود دارند که می توانید آن ها را با کیبورد کم امکانات پیش فرض تان جایگزین کنید. امروز یکی از قدرتمندترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد: Kika Keyboard، کیبورد شخص ثالثی که با پشتیبانی از زبان فارسی و امکانات خوب شخصی سازی می تواند گزینه ای ایده آل برای تایپ در گجت هوشمند شما باشد.

Kika 2

کیبورد کیکا که اخیرا مرز 50 میلیون دانلود در پلتفرم های iOS و اندروید را گذرانده، بیش از 60 زبان را پشتیبانی می کند که فارسی هم جز آنهاست. به لطف چینش بسیار عالی حروف، دسترسی به کلمات برای تایپ به آسانی انجام گرفته و دیکشنری فارسی هم با پیش بینی کلمات بعدی در تایپ به یاری شما می آید. ضمنا کیکا برای نویسندگان و ویراستارها که به ظریف ترین نکات در نوشته اهمیت می دهند امکان اعمال نیم فاصله را هم فراهم کرده.

اما مهم ترین دلیلی که شما را مجاب به استفاده از کیبورد کیکا می کند بدون شک امکانات شخصی سازی فوق العاده اش هستند. به غیر از تم های تاریک و روشن و حالت شب به عنوان پوسته های پیش فرض کیبورد کیکا، می توانید برای پس زمینه کیبورد صدها تم رایگان و رنگی دانلود کرده و نوشت افزار گجت هوشمندتان را به هر شکل و رنگی که دوستش دارید درآورید.

Kika 4

کیکا به غیر از پشتیبانی از اموجی های رسمی یونیکد، مجموعه جذابی از اموجی های ساخته شده از حروف و شکلک هم در چنته دارد تا با استفاده از آن ها در اپلیکیشن های پیام رسان بتوانید در انتقال حرف ها و احساسات متفاوت تر از دوستان تان باشید.

یک قابلیت شخصی سازی منحصر به فرد کیکا که شما را شیفته خودش می کند، امکان تغییر صدای تایپ است. با دانلود گزینه هایی که برای این منظور در فروشگاه کیکا قرار گرفته می توانید به جای شنیدن یک صدای تق تق معمولی، هر بار که روی حرفی اشاره می کنید نت زیبایی از سازهایی چون گیتار یا پیانو بشنوید.

پشتیبانی از سوایپ و تغییر فونت (البته نه در فارسی)، اموجی های گیف، تایپ صوتی و حالت تایپ تک انگشتی نیز از دیگر قابلیت های این کیبورد شخص ثالث خوب و رایگان هستند. کیبورد کیکا را می توانید در دو پلتفرم iOS و اندروید تجربه کرده و از تایپ کلمات با آن لذت ببرید.

Kika Keyboard - Emoji, GIFs

Kika Keyboard - Emoji, GIFs

سازنده: Kika Keyboard Team قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 45.4 / 17.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۳۰ تیر ۱۳۹۵

    برای نسخه آیفون زبان فارسی ندیدم! نداره یا برا من لود نشده!؟

  • hossein mdm
    hossein mdm | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    فقط ai.taype keyboard
    عالیه فقط امتحانش کنید

  • farsam
    farsam | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    همین کیبورد کیکا رو یه توسعه دهنده ای به اسم کیبورد هوشمند به مردم با پرداخت درون برنامه ای تو کافه بازار فروخت بالای صدهزار دانلود داشت
    دقیقا همین کیکا بود یذره تو جزئیات تغییرات کوچولو داده بود توسعه دهنده یا رِند بوده ک از دسترنج و فایل ساخته شده یه تیم یا شرکت دیگه اینطوری کسب درآمد کرده یا مردم که متوجه نشدن همون کیبورد خوب و محبوب کیکا رو ک رایگان بوده بابت امکاناتش هزینه پرداخت کردن

  • | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    اینم دارم دانلود میکنم تا تست کنم ولی تا حالا بهترین کیبورد ها یکیش SwiftKey keyboard هست و دیگری swype +dragon هست که SwiftKey هوش مصنوعیش خیلی قویتره و البته رایگان و swype+ قابلیت swype کردن یا همون تایپ با کشیدن انگشت در زبان فارسی رو فوق‌العاده انجام میده

  • Reza21
    Reza21 | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    ولی خداوکیلی هیچی بهتر از google keyboard نیست، آقا خیلی تر تمیز و مرتبه

مطالب پیشنهادی