ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تیزر رسمی برای موبایل های X mach و X max از سوی ال جی [تماشا کنید]

موبایل های سری X ال جی با نام های mach و max که چندی قبل به صورت رسمی معرفی شدند، در آینده نزدیک در بازار حضور خواهند یافت؛ اما این شرکت برای حفظ توجه علاقه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

موبایل های سری X ال جی با نام های mach و max که چندی قبل به صورت رسمی معرفی شدند، در آینده نزدیک در بازار حضور خواهند یافت؛ اما این شرکت برای حفظ توجه علاقه مندان، اقدام به انتشار ویدئوهای تبلیغاتی رسمی این دو محصول جدید خود کرده، تا تصویر بهتری را از شکل ظاهری آنها در ذهن مخاطبین ترسیم نماید.

اولین ویدئو که به معرفی X mach اختصاص دارد، به پشتیبانی این موبایل از شبکه LTE Cat. 9 3CA اشاره می کند، پس می توان انتقال داده با سرعت 400 مگابیت در ثانیه را از آن انتظار داشت. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به چیپست اسنپدراگون با پردازنده شش هسته ای، صفحه نمایش 5.5 اینچی Quad HD و حسگر اثر انگشت در پشت بدنه اشاره کرد.

ویدئوی دوم به بررسی X max می پردازد. مشخصاً این محصول هم با صفحه نمایش 5.5 اینچی خود، اسمارت فون بزرگی محسوب می شود. اما برخلاف همتایش، سخت افزار نسبتاً ضعیف تری را در خود می بیند. مثلاً رزلوشن صفحه نمایش آن 720p بوده، پردازنده 4 هسته ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز را در خود داشته، و تنها از 2 گیگابایت رَم بهره می گیرد. با این تفاسیر، ظاهراً LG X max مشابه تلفن همراه LG X5 است که به تازگی در موطن این شرکت کره ای عرضه شده.

ال جی هنوز جدول مشخصات کامل این دو محصول جدید خود را عرضه نکرده، اما می دانیم که هر دوی آنها از اندروید 6.0 مارشمالو به صورت پیش فرض برخوردار هستند. لازم به ذکر است که یکی از موبایل های سری X این شرکت با نام X Power در حال حاضر در بازار آمریکای شمالی (البته فقط در کانادا) به چشم می خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی