ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید محتوا و اپلیکیشن های بومی، از جمله اولویت های امسال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان كرمانشاه، اولویت های وزارتخانه ی متبوعش در سال جاری را بر شمرده و اظهار داشته است تلاش برای تكميل شبكه ی ملی اطلاعات، توليد محتوای بومی و اپليكيشن، اولويت ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کرمانشاه، اولویت های وزارتخانه ی متبوعش در سال جاری را بر شمرده و اظهار داشته است تلاش برای تکمیل شبکه ی ملی اطلاعات، تولید محتوای بومی و اپلیکیشن، اولویت های وزارت ارتباطات در سال جاری خواهند بود.

وی در ادامه گفته است مدیران و مسئولان حوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در کنار ارائه ی خدمات مناسب و با کیفیت مناسب و پاسخگویی مناسب، توجه ویژه ای به ایجاد زیرساخت های لازم برای تولید محتوا و ارزش افزوده داشته باشند. از دیدگاه ایشان توجه به این حوزه ها زمینه ساز ایجاد کسب و کار های نوین، شغل و افزایش سطح درآمد و در نهایت شکوفایی و توسعه می شود.

محمود واعظی در سخنان خود اظهار کرده است: «رتبه ی ایران باید در منطقه و جهان در زمینه ی خدمات الکترونیکی ارتقا پیدا کند که این ارتقا نیازمند توسعه ی شبکه است. پروژه ی توانا برای توسعه ی شبکه، در دستور کار وزارت ارتباطات است و برای نخستین بار تمام تجهیزات این پروژه داخلی است. پروژه ی دیگر برای توسعه ی شبکه ی داخلی نیز پروژه ی تدبیر است».

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در در ارتباط با تقویت پوشش شبکه های موبایلی نیز عنوان کرده است: «در این زمینه شبکه ی رومینگ ملی راه اندازی شده است که با استفاده از آن در مکان هایی که یکی از اپراتور ها پوشش ندارد، می توان با اپراتور دیگر آنتن دهی شبکه ی تلفن همراه را تقویت کرد».

واعظی در خصوص اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری نیز گفته است: «در این طرح مشترکان هر یک از شبکه ها می توانند با کمترین هزینه، اپراتور تلفن همراه خود را با حفظ شماره تغییر دهند و این کار به این دلیل صورت گرفته که مشترکان بتوانند در صورت نارضایتی از خدمات هر یک از اپراتور ها، شبکه ی خود را تغییر دهند که در نهایت این موضوع به ایجاد رقابت بین اپراتور ها منجر می شود و در نهایت کیفیت خدمات رسانی را بالا خواهد برد».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    حرفای خنده دار میزنی گل من

  • Pedram Zarei
    Pedram Zarei | ۷ مرداد ۱۳۹۵

    اینش هیچی؛ میخوان اینکارو بکنن که ما هر سایت و هر پایگاهی میریم راحت رصد کنن

  • امیرحسام.‌‌شیخی
    امیرحسام.‌‌شیخی | ۲۸ تیر ۱۳۹۵

    اینم از اولویت وزیر ما :/ بیا سرعت اینترنت رو بالا ببر اول بقیش واسه خودت

مطالب پیشنهادی