ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

رقابت مجازی؛ معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایل برای فصل تابستان [قسمت پایانی]

تابستان فصل عجیبی برای بازیکن هاست. در این روزها عناوین بزرگی به انتشار نرسیده و بیشتر شرکت های معروف عرضه بازی های خود را به تاریخ دیگری موکول می کنند. طبیعتا چون سه ماه زمان کمی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

تابستان فصل عجیبی برای بازیکن هاست. در این روزها عناوین بزرگی به انتشار نرسیده و بیشتر شرکت های معروف عرضه بازی های خود را به تاریخ دیگری موکول می کنند. طبیعتا چون سه ماه زمان کمی نیست و مدت ها برای رسیدنش چشم انتظار بوده ایم، نمی توانیم به همین راحتی از سرگرمی های مجازی بگذریم.

بنابراین چاره چیست؟ علاقه مندان به بازی های ویدیویی معمولا در این بازه زمانی دو راه دارند. یکی این که عناوین قدیمی کنسول ها و رایانه های شخصی را تجربه کنند. چون بازار تخفیف ها هم در این فصل بسیار داغ شده، اکنون بهترین موقع برای خریدن بازی هایی است که به هر دلیلی نتوانستیم آن ها را انجام دهیم.

دومین راه که خیلی ساده و در دسترس تر به نظر می رسد، تجربه بازی های اسمارت فون ها است. در ادامه مقاله های قبلی [قسمت دوم - قسمت اول] تصمیم گرفتیم سراغ عناوینی برویم که با بخش چند نفره خود می توانند روزها اوقات فراغت شما را پر می کنند. بیش از این مقدمه را طولانی نمی کنیم؛ این شما و این بازی هایی که تمام تابستان سرگرم تان خواهند کرد.

Shadow Fight 2

Shadow Fight 2

با وجود این که حدود سه سال از انتشار Shadow Fight 2 می گذرد اما همچنان علاقه مندان به سبک مبارزه ای بیشتر وقت خود را با همین Shadow Fight 2 می گذرانند. خیلی هم عجیب نیست، وقتی عنوانی به یک گیم پلی اعتیادآور و کنترل مناسب با اسمارت فون ها مجهز شده باشد، چرا بازیکن ها باید به سمت بازی دیگری کشیده شوند؟ یکی از نکات بسیار مثبت Shadow Fight 2 به حضور عناصر نقش آفرینی در بازی بر می گردد.

به واسطه این قابلیت بازیکن می تواند مبارز خود را شخصی سازی کرده و توانایی او را پیشرفت دهد. همین المان به تنهایی موجب شده تا دست کشیدن از این عنوان به یکی از سخت ترین کارهای ممکن تبدیل شود. چون تاثیر بسزایی روی مبارزه با دیگر بازیکن های جهان دارد. کافی است یک بار طعم نبرد خونین در دنیای اتمسفریک Shadow Fight 2 را بچشید تا به حرف های ما پی ببرید. در پایان باید بگوییم بازی از بخش تک نفره هم پشتیبانی می کند.

Shadow Fight 2

Shadow Fight 2

سازنده: Nekki GmbH قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 115 / 89 / 255 مگابایت زبان:

Hockey Stars

Hockey Stars

گیم پلی تمامی عناوین استودیو Miniclip به سادگی معروف هستند. از 8Ball Pool و Bowling King بگیرید تا Hockey Stars و Basketball Stars که در این قسمت با آن ها آشنا می شویم. Hockey Stars با ایده بسیار جالبی که در خود پرورش داده، توانسته لذت ورزش هاکی را به ساده ترین شکل ممکن به مخاطب های خود ارائه می دهد. اگر میبینید این قدر روی سادگی مانوور می دهیم دلیلش این است که بازی های مجازی هاکی معمولا دارای کنترلی پیچیده بوده و تاکنون عناوین بسیار محدودی با این محوریت توانسته اند به موفقیت دست پیدا کنند.

بنابراین حضور آثاری از قبیل Hockey Stars به خودی خود یک موهبت است، حالا هر چه قدر هم که می خواهند متفاوت باشند. گیم پلی بازی را می توانیم مشابه ورزش بیلیارد تصور کنیم. در هر تیم پنج مهره حضور دارند و هر بار می توانید با انتخاب یکی از بازیکن ها به توپ ضربه بزنید. المانی که در جذابیت Hockey Stars نقش مهمی را ایفا کرده، استراتژی های به کار گرفته در بازی است. لزومی ندارد همیشه مهره ها را به سمت توپ حواله کنید، بلکه گاهی اوقات باید با پرتاب آن ها به سمت حریف و تغییر مکان مهره های او، موقعیت گل ایجاد کرده یا از دروازه دفاع نمایید.

Hockey Stars

Hockey Stars

سازنده: Miniclip قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 47.9 / 40 مگابایت زبان:

Sandstorm: Pirate Wars

Sandstorm Pirate Wars

فیلم مکس دیوانه یا Mad Max را تماشا کرده اید؟ Sandstorm: Pirate Wars را می توان به نوعی الهام گرفته از این فیلم سراسر هیجان و سبک درگ ریسینگ دانست. از این دیدگاه می توانیم بازی را مشابه مکس دیوانه خطاب کنیم که محیط ها اتمسفری آخرالزمانی داشته و باید در منطقه ای پر از شن به مبارزه با دیگر ماشین ها بپردازید.

شباهتش به عناوین سبک درگ ریسینگ هم به مکانیزم های گیم پلی باز می گردد. با عناوین سبک درگ ریسینگ که آشنایی دارید؛ بازی هایی که در آن ها دو وسیله نقلیه با یکدیگر مسابقه داده و بازیکن باید با تغییر دنده یا بعضی المان های محدود پیروز شود. Sandstorm: Pirate Wars هم تقریبا به همین صورت است، با این تفاوت که برای پیروزی نیازمند استراتژی های بیشتری هستید.

برای استفاده از هر سلاح باید صبر کنید تا نوار انرژی که در گوشه سمت چپ صفحه وجود دارد کامل شود. اسلحه های موجود دارای سرعت، قدرت و کارایی متفاوتی هستند. بنابراین باید بدانید چه زمانی از کدام یک استفاده کرده و چه قسمتی از ماشین حریف را هدف قرار دهید. حضور بخش شخصی سازی متنوع و ماموریت های گوناگون در بخش آفلاین از دیگر المان های مثبت این عنوان به شمار می روند. اگر به دنبال یک بازی نسبتا متفاوت هستید، Sandstorm: Pirate Wars می تواند گزینه خوبی باشد.

Sandstorm: Pirate Wars

Sandstorm: Pirate Wars

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 223 / 204 مگابایت زبان:

Real Chess

Real Chess

بیایید در این فصل تابستان کمی هم بازی های فکری انجام دهیم. چرا تمام سرگرمی خود را باید صرف مبارزه با دیگران کنیم؟ اگر معرفی های گذشته را خوانده باشید، حتما می دانید در بعضی از آن ها اصرار کردیم تجربه های خود را گسترش داده و اوقات فراغت تان را محدود به چند عنوان نکنید. Real Chess و بازی بعدی از عناوینی هستند که می توانند این وظیفه را به عهده بگیرند. با شطرنج که طبیعتا آشنایی دارید. فکر نمی کنیم نیازی به توضیحات بیشتر پیرامون این ورزش باشد.

Real Chess تجربه ای مشابه از یک شطرنج واقعی را این بار در فضایی مجازی به بازیکن ها هدیه می دهد. نکته جالب اینجاست بازی دارای هر دو محیط دو بعدی و سه بعدی بوده و بازیکن می تواند بسته به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کند. راهنمایی برای تازه واردها و لول های گوناگون برای مسابقه با هوش مصنوعی از دیگر المان های مثبت بازی هستند. البته در این سبک عنوان Chess Free [لینک دانلود نسخه اندروید - لینک دانلود نسخه iOS] معروف تر است، ولی چون بازی دارای بخش چند نفره آنلاین نیست، تصمیم گرفتیم Real Chess را جایگزین کنیم.

Chess Fusion Free

Chess Fusion Free

سازنده: Alienforce قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 48 / 34 / 18 مگابایت زبان:

Dr. Reversi

Dr. Reversi

اتللو را که می شناسید؟ نمایش نامه معروف شکسپیر را نمی گوییم، منظورمان بازی اتللو است. همان طور که می دانید، این سرگرمی جذاب از مهره های سیاه و سفیدی تشکیل شده و هر کدام از بازیکن ها که بتوانند خانه های بیشتری را به دست بیاورند پیروز خواهند شد. Dr. Reversi عنوانی است که می تواند تجربه ای هیجان انگیز از این سرگرمی را در قالب رقابت با دیگران ارائه دهد.

البته قابلیت انجام بازی با هوش مصنوعی را نداشته و تنها می توانید با دیگر بازیکن های جهان مسابقه دهید. بنابراین اگر خواهان محک زدن توانایی های خود با هوش مصنوعی هستید، توصیه می کنیم Reversi Free [لینک دانلود نسخه اندروید - لینک دانلود نسخه iOS] را تجربه نمایید. در نهایت باید بگوییم Reversi Free بخش چند نفره آنلاین ندارد.

Dr. Reversi

Dr. Reversi

سازنده: SUD Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4 مگابایت زبان:

Basketball Stars

Basketball

اگر از خوانندگان این سری مطلب باشید، حتما می دانید در قسمت های قبلی سعی کردیم از هر سبکی یک عنوان معروف قرار دهیم. با این وجود جای یک ورزش به نظر می رسید خالی باشد. Basketball Stars آمده تا این حفره را پر کند. بگذارید از همین ابتدا خیال شما را راحت کنیم، اگر به دنبال عنوانی بسکتبالی و آنلاین هستید شاید گزینه ای بهتر از این عنوان نتوانید بیابید. از استودیو Miniclip کمتر از این هم انتظار نمی رفت. مکانیزم های گیم پلی بازی بر پایه رقابت های تک نفره ساخته شده و حکم دوئل را دارند. به بیان ساده تر، تنها دو بازیکن با یکدیگر مسابقه می دهند؛ شما و رقیب.

Miniclip برای جذابیت بیشتر عنوان خود دو بخش گوناگون برای گیم پلی قرار داده تا مخاطب بسته به سلیقه اش هر کدام را که می خواهد انتخاب کند. یکی از این بخش ها پرتاب توپ است. هر بازیکنی که بتواند امتیار بیشتری را کسب نماید، پیروز میدان بوده و پول را به دست می آورد. بخش دوم که به نظر می رسد از هیجان بیشتری هم برخوردار باشد، دفاع است. این بار یکی از بازیکن ها در نقش پرتاب کننده حضور داشته و دیگری به عنوان یک مدافع باید سعی کند توپ او را بزند. طبیعتا در این بخش فریب حریف با حرکاتی مانند دریبل یکی از ارکان پیروزی به حساب می آید. در ضمن اگر بخش دوم را انتخاب کنید، یک بار در نقش پرتاب کننده و یک بار هم مدافع حاضر خواهید شد تا همه چیز برابر باشد.

Basketball Stars

Basketball Stars

سازنده: Miniclip قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 98 / 43 مگابایت زبان:

NBA LIVE Mobile

com- (4)

با وجود المان های جذاب Basketball Stars، شاید خیلی ها به دنبال یک تجربه تیمی از بسکتبال باشند. اینجاست که NBA LIVE Mobile وارد میدان می شود؛ عنوانی که خوشبختانه راه اشتباه قسمت های قبلی خود را طی نکرده و این بار تجربه ای بسیار بهتر به مخاطبانش ارائه می دهد. در این عنوان همیشه آنلاین بازیکن می تواند با انتخاب یک تیم به مسابقه با دیگر بازیکن های جهان بپردازد. قابلیت ارتقا، چالش های روزانه و به روزرسانی های متعدد از دیگر المان های مثبت بازی به شمار می روند.

NBA LIVE Mobile

NBA LIVE Mobile

سازنده: EA قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 96.4 / 60 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shaBGardsg
    shaBGardsg | ۲۹ تیر ۱۳۹۵

    wwr بهترین بازی آنلاین

مطالب پیشنهادی