ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا در سال 2017 تعداد پیکسل های دوربین Moto Z را کاهش اما اندازه ی آنها را افزایش خواهد داد

موتورولا اندکی پیش در کنفرانس Lenovo Tech World از سری جدید تلفن های هوشمند خود با نام سری Z پرده برداشت و هر دو مدل این خانواده که Moto Z و Moto Z Force نام ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

موتورولا اندکی پیش در کنفرانس Lenovo Tech World از سری جدید تلفن های هوشمند خود با نام سری Z پرده برداشت و هر دو مدل این خانواده که Moto Z و Moto Z Force نام دارند، به دلیل طراحی ماژولار، توجه زیادی را در دنیای فناوری به خود جلب کردند.

در حالی که هنوز فروش نخستین سری از محصولات این خانواده ی جدید در بازار آغاز نشده، شایعات در مورد نسل بعدی آن از راه می رسند و از این موضوع حکایت دارند که سازنده در سال 2017 با افزایش اندازه ی پیکسل ها (و کاهش تعدادشان)، تجربه کاربری Moto Z در زمینه تصویر برداری را بهبود خواهد بخشید.

در حال حاضر Moto Z به یک دوربین 13 مگاپیکسلی و مدل Force به سنسور 21 مگاپیکسلی مجهز هستند که میزان گشادگی دریچه دیافراگم در هردو f/1.8 در نظر گرفته شده است. هر دو محصول علاوه بر این به فوکوس خودکار لیزری و لرزشگیر اپتیکال مجهز هستند.

تعداد زیاد پیکسل ها در مدل Force پرچمداران سال گذشته را یادآوری می کند که سر افزایش این میزان رقابت داشتند. اما به مرور در محصولات امسال مشاهده کردیم که سازندگان به کاهش تعداد و افزایش اندازه روی آورده اند که می تواند میزان جذب نور را بالا برده و عملکرد تصویربرداری را بهبود بخشد.

حالا با اخبار جدید به نظر می رسد که سازنده چینی هم تصمیم گرفته از سال آینده به رقبای خود پیوسته و به جای تاکید روی تعداد هرچه بیشتر پیکسل ها، برای بهبود کیفیت تصویربرداری تلاش نماید. در نهایت لازم است اشاره کنیم که اخبار منتشره شایعاتی هستند که توسط حساب توییتری @Ricciolo1 به فضای اینترنت راه یافته اند و لازم است منتظر بمانیم تا کیفیت تصویربرداری موتو Z و نسل های پس از آن، بعد از آغاز عرضه به بازار، در دنیای واقعی مشخص گردد.

Moto-Z-2017

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی