ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه مدل 2 ترابایتی Xbox One S مشخص شد

اگر برنامه ردموندی ها در نمایشگاه E3 امسال لو نمی رفت، رونمایی از Xbox One S می توانست کمی سورپرایز کننده باشد. چون تمامی نگاه ها به سمت ورژن قوی تر پلتفرم های نسل هشتم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

اگر برنامه ردموندی ها در نمایشگاه E3 امسال لو نمی رفت، رونمایی از Xbox One S می توانست کمی سورپرایز کننده باشد. چون تمامی نگاه ها به سمت ورژن قوی تر پلتفرم های نسل هشتم معطوف شده بود و کم تر کسی فکر می کرد کمپانی ها باز دست به ساخت کنسول های دیگر بزنند. اما این اتفاق افتاد و حدود دو هفته دیگر هم موج عرضه کنسول های جدید آغاز می شود.

ساعاتی پیش مایکروسافت با انتشار تریلری از تاریخ دقیق عرضه اکس باکس وان اسلیم پرده برداشت و گفت بازیکن ها از دوم آگوست [12 مرداد] می توانند با اکس باکس وان اسلیم بازی کنند. نکته جالب اینجاست تاریخ گفته شده تنها مربوط به مدل 2 ترابایتی [با قیمت 399 دلار] هست و هنوز معلوم نیست اکس باکس وان اسلیم های یک ترابایتی [با قیمت 349 دلار] و 500 گیگی [با قیمت 299 دلار] چه زمانی عرضه می شوند.

Xbox-One-S
مایکروسافت تایید کرده اکس باکس وان اسلیم 2 ترابایتی فعلا در 25 منطقه منتشر شده و بازیکن های کشورهای دیگر مجبورند تا اواخر امسال صبر کنند. البته همین 25 منطقه هم مهمترین بازارهای مایکروسافت هستند؛ آمریکا، کانادا، اسپانیا، انگلستان، فرانسه، آلمان و ... .

با این وجود، حداقل مطمئنیم آن ها هم در همین بازه زمانی عرضه خواهند شد. اکس باکس وان اسلیم اولین کنسول جدید نسل هشتم، پس از پلی استیشن 4 و اکس باکس وان های اولیه است. گزارشات نشان می دهند راهی که این کنسول آغاز کرده را پلی استیشن 4 اسلیم، پلی استیشن نئو، NX و در پایان اسکورپیو ادامه می دهند؛ پلتفرم هایی که همگی تا یک سال و نیم دیگر در دسترس بازیکن ها قرار خواهند گرفت. همچنین بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به دست رسیده، استقبال از Xbox One S بسیار بالا بوده است.

چند روز پس از رونمایی، بعضی فروشگاه ها اعلام کردند موجودی شان از این کنسول به پایان رسیده و بازیکن ها دیگر نمی توانند محصول جدید ردموندی ها را پیش خرید کنند. از سوی دیگر مایکروسافت به سختی تلاش می کند تا با تخفیف های گوناگون انبارهای خود را از اکس باکس وان های اولیه خالی نموده و با خیالی آسوده تر به استقبال اکس باکس وان اسلیم برود. در نهایت، تریلر منتشر شده را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی