ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Stickman Revenge 3؛ بازگشت انتقام جویانه مرد هزارچهره

پس از بازنشستگی کوتاهی که استیکمن ها با Stickman Dismounting داشتند، آن ها دوباره بازگشته اند تا انتقام خود را بگیرند. می دانید چرا این شخصیت ها را هزارچهره های صنعت گیمینگ می نامند؟ خیلی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

پس از بازنشستگی کوتاهی که استیکمن ها با Stickman Dismounting داشتند، آن ها دوباره بازگشته اند تا انتقام خود را بگیرند. می دانید چرا این شخصیت ها را هزارچهره های صنعت گیمینگ می نامند؟ خیلی پیچیده نیست، علت این نام گذاری به حضور استیکمن ها در عناوین گوناگون باز می گردد؛ فوتبالیست، پلیس، قاتل، مقتول و چندین نقش دیگر.

Stickman Revenge لباس انتقام جویان را بر تن این شخصیت ها کرده است. مهمترین المان موفقیت عناوین این فرنچایز را می توانیم به نام ریتم سریع و خونین گیم پلی آن ها بزنیم. این روزها خیلی از کاربرها حوصله تفکر پیرامون یک بازی را نداشته و بیشتر سعی می کنند با عناوین اسمارت فون ها از اوقات فراغت کوتاه مدت خود بیشترین لذت ببرند.

Stickman-Revenge 3
با وجود این که Stickman Revenge 3 یک عنوان تک نفره است، ولی برای تجربه بازی باید به اینترنت متصل باشید.

اینجاست که جذابیت واقعی Stickman Revenge نمایان می شود؛ عنوانی رانر که تنها مسئولیت بازیکن به پرش های زودهنگام و کشتن شخصیت های منفی محدود می گردد. بنابراین بدون هیچ گونه دغدغه فکری می توانید تجربه ای بسیار لذت بخش و خونین داشته باشید.

Stickman Revenge 3 هم همین روند را ادامه داده است، با این تفاوت که شاهد تغییراتی هستیم. از المان های جدید بازی می توانیم به حضور سه کاراکتر گوناگون اشاره کنیم. نکته جالب اینجاست هر شخصیت دارای قدرت و قابلیت های متفاوت بوده و بازیکن می تواند بسته به توانایی های خود یکی از آن ها را انتخاب کند.

Stickman-Revenge-3

جدا از این المان جذاب، قابلیت خرید حیوانات هم به بازی اضافه شده است. این موجودات در مبارزه نقش مهمی را ایفا کرده و اگر بتوانید نسبت به رفتار دشمن ها عکس العمل مناسبی داشته باشید، می توانند به برگ شما تبدیل شوند. از تفاوت ها گفتیم، بیایید نگاهی هم به شباهت ها بیندازیم.

مکانیزم های کنترل هیچ تفاوتی با گذشته ندارند. همانند عناوین قبلی، این بار هم شخصیت اصلی خودش حرکت کرده و تنها می توانید با ضربات شمشیر یا استفاده از قدرت های ویژه، دشمن ها را از پا دربیاورید. هر دشمن معمولی هم با یک ضربه از پا در می آید. گفتیم معمولی، چون در پایان مرحله ها یک باس حضور دارد.

Stickman Revenge-3
می توانید توانایی های شخصیت های اصلی و حیوانات را ارتقا دهید.

ترکیب رنگ ها همخوانی بیشتری با یکدیگر داشته و پس زمینه ها زیباتر از گذشته هستند. خوشبخانه استودیو سازنده تمام پیشرفت ها را به همین دو المان محدود نکرده و کیفیت بصری محیط ها هم کمی افزایش یافته است. با وجود این جذابیت های دیداری، از دیدگاه شنیداری موسیقی استفاده شده شاید همخوانی بسیار زیادی با اتمسفر بازی داشته باشد اما متاسفانه کوتاه بوده و پس از مدتی تکراری می شود.

مانده ایم چرا استودیوها خیلی به بخش شنیداری عناوین خود توجهی نمی کنند. تقریبا در بیشتر معرفی بازی ها به این مورد اشاره کرده ایم. برای سخن پایانی باید بگوییم اگر به دنبال یک تجربه سریع و خشن هستید، Stickman Revenge 3 یک گزینه بسیار مناسب است. البته فراموش نکنید برای انجام بازی به اینترنت نیاز دارید.

Stickman Revenge 3

Stickman Revenge 3

سازنده: Zonmob Tech قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 34 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی