ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ، احتمالاً Odyssey VR نامیده شود

سه ماه پیش بود که سامسونگ تایید کرد مشغول توسعه هدست واقعیت مجازی جدیدی است که به شکلی کاملاً متفاوت با هدست Gear VR عمل کرده و قابلیت هایی مشابه دیگر دیوایس های گران قیمت، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

سه ماه پیش بود که سامسونگ تایید کرد مشغول توسعه هدست واقعیت مجازی جدیدی است که به شکلی کاملاً متفاوت با هدست Gear VR عمل کرده و قابلیت هایی مشابه دیگر دیوایس های گران قیمت، همچون آکیلس ریفت و HTC Vive را از خود به نمایش خواهد گذاشت. این بدان معناست که کره ای ها می خواهد وارد رقابت با ریفت و Vive شوند و در همین حال، دیگر برای کار با هدست نیازی به یکی از موبایل های سامسونگ نیست.

بنابر مستندات تهیه شده از سوی سامسونگ برای ثبت علامتی تجاری، هدست جدید این کمپانی احتمالاً Odyssey VR نامیده خواهد شد. سامسونگ مستندات خود را تحت برندی به نام Odyssey در کره جنوبی به ثبت رسانده و دو لوگو مختلف برای آن تدارک دیده که در یکی از آنها، عبارت VR یا همان Virtual Reality به چشم می خورد.

samsung-odyssey-VR-2-720x204 copy

ناگفته نماند در توضیحات مستندات سامسونگ، به دو عبارت «هدست های واقعیت مجازی بازی» و «نرم افزار بازی واقعیت مجازی» اشاره شده که مسلماً به قابلیت های گیمینگ هدست جدید اشاره دارد. با این همه، در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره دیوایس واقعیت مجازی جدید سامسونگ در دست نیست و مشخص نشده که چه عملکردی در مقابل سایر هدست های پریمیوم از خود به جای خواهد گذاشت.

باید افزود که هنوز مشخص نیست سامسونگ چه زمانی از Odyssey VR رونمایی خواهد کرد اما در هر حال، انتظار می رود که این کمپانی کره ای بزودی نسل بعدی Gear VR را به دست مشتریان برساند.

samsung-odyssey-VR-3-720x159 copy samsung-odyssey-VR-4-720x184 copy samsung-odyssey-VR-1-720x438 copy

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی