ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۷
تکنولوژی

ویدیوی لو رفته از گلکسی نوت 7، آن را در حال کار کردن نشان می دهد [تماشا کنید]

تا به امروز شایعات مختلفی درباره موبایل گلکسی نوت 7 سامسونگ شنیده شده و حتی به لطف انتشار رندرهایی از این فبلت کره ای ها، توانستیم با شکل و شمایل آن آشنا شویم. اما ساعتی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

تا به امروز شایعات مختلفی درباره موبایل گلکسی نوت 7 سامسونگ شنیده شده و حتی به لطف انتشار رندرهایی از این فبلت کره ای ها، توانستیم با شکل و شمایل آن آشنا شویم. اما ساعتی پیش ویدیوی جدیدی از گلکسی نوت 7 منتشر گشته که ظاهراً هنگام تست موبایل برای Olixar، یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل های هوشمند ضبط شده است.

خوشبختانه ویدیوی مورد اشاره از وضوح مناسبی برخوردار است و می توان نگاهی کامل به طراحی گلکسی نوت 7 سامسونگ و بدنه آن انداخت. نمایشگر دستگاه که از دو لبه خمیده در هر دو طرف بهره می برد، حالا شکلی زیباتر از هر زمان دیگر به خود یافته و مطمئناً دل دوست داران دیوایس های گلکسی را خواهد ربود.

ناگفته نماند که سامسونگ قرار است در تاریخ 2 آگوست (12 مرداد ماه) از فبلت گلکسی نوت 7 خود رونمایی کند و انتظار می رود موبایل هوشمند مورد اشاره، همان روز در دسترس خریداران قرار گیرد. ضمناً هنوز جزییات مربوط به قیمت گذاری نوت 7 مشخص نشده اما مطمئناً سامسونگ بخشی از مراسم خود را نیز به صحبت در این باره اختصاص خواهد داد. در ادامه، ویدیوی لو رفته از نوت 7 قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • shahin rashidi
    shahin rashidi | ۳۱ تیر ۱۳۹۵

    دوستان پس نت شیش چی شد نت شیش هنوز نیومده میخان هفتشو بسازن؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی