ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 احتمالاً تنها در قالب یک مدل 64 گیگابایتی عرضه شود

بنابر اسکرین شات به دست آمده از وب سایت یکی از اپراتورهای مخابراتی کره جنوبی، فبلت پرچمدار گلکسی نوت 7 سامسونگ، احتمالاً تنها در قالب یک مدل 64 گیگابایتی به دست مشتریان خواهد رسید و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

بنابر اسکرین شات به دست آمده از وب سایت یکی از اپراتورهای مخابراتی کره جنوبی، فبلت پرچمدار گلکسی نوت 7 سامسونگ، احتمالاً تنها در قالب یک مدل 64 گیگابایتی به دست مشتریان خواهد رسید و برخلاف استراتژی سابق، خبری از ارائه مدل های مختلف با حافظه های داخلی متفاوت نخواهد بود.

همان طور که در تصویر به دست آمده می توان دید، کره ای ها به شماره مدلی تحت عنوان SM-N930 اشاره کرده اند که بدون شک، نسل جدید موبایل های گلکسی نوت به شمار می رود؛ چرا که فبلت نوت 5 هم با شماره مدل SM-N920 شناخته می شد.

Schermafbeelding-2016-07-19-om-10.42.18

با توجه به تصویر، تمام مدل های مربوط به این اپراتور کره ای و دیگر اپراتورها، ورژن های 64 گیگابایتی نوت 7 هستند که که این موضوع را به نوعی می توان تاییدی بر شایعه انتشار یافته از سوی اکانت @evleaks برشمرد. @evleaks قبلاً گفته بود که نوت 7 در قالب مدلی 64 گیگابایتی عرضه می شود و برای افزایش حافظه آن، باید از کارت های Micro SD استفاده نمود.

با این همه احتمال دارد که حافظه داخلی 64 گیگابایتی، تنها در مدل پایه گلکسی نوت 7 باشد و سامسونگ با دنبال کردن روند سابق موبایل هایش، گزینه های مختلفی را در اختیار مشتریانش قرار دهد. بدون شک برای نتیجه گیری در این زمینه اندکی زود است و باید تا انتشار گزارش های بیشتر یا تایید رسمی کمپانی کره ای منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا حسنی
    رضا حسنی | ۳۰ تیر ۱۳۹۵

    حرکت بسیار هوشمندانه و خوبییه ... خوشمان اومد

مطالب پیشنهادی