ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از امروز می توانید برای تایید شدن حساب کاربری خود در توییتر درخواست بدهید

توییتر امروز خبر داد که کاربران می توانند درخواست بدهند تا یک علامت آبی رنگ به حساب کاربری آنها افزوده شده و به اصطلاح، اکانت آنها جزء حساب های کاربری تایید شده به شمار آید. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

توییتر امروز خبر داد که کاربران می توانند درخواست بدهند تا یک علامت آبی رنگ به حساب کاربری آنها افزوده شده و به اصطلاح، اکانت آنها جزء حساب های کاربری تایید شده به شمار آید. برای این کار، ابتدا باید به سراغ پر کردن یک فُرم آنلاین بروید.

پیش از آن البته باید مواردی را نیز رعایت کنید. برای مثال، توییتر می نویسد که حساب کاربری شما باید دارای شماره موبایل و ایمیل تایید شده و تصویر پروفایل باشد و سپس باید توضیح دهید که چرا این شبکه اجتماعی باید حساب شما را تایید کند.

توییتر اینک خبر می دهد حساب هایی را تایید خواهد کرد که مورد توجه عموم کاربران باشند. چنین اکانت هایی شامل حساب کاربری افرادی می شود که چهره ای شناخته شده در زمینه موسیقی، بازیگری، دولتی، سیاسی، مذهبی، روزنامه نگاری، رسانه ای، ورزشی، تجاری و سایر زمینه هایی باشد که عموم کاربران به آن توجه می کنند.

«تینا باتنگر»، معاون ارشد و مسئول سرویس های توییتر در همین زمینه می گوید: «می خواهیم یافتن کاربران تاثیر گذار و خالقین را در توییتر راحت تر کنیم و به همین منظور، اجازه دادن به چنین کاربرانی برای درخواست یک حساب کاربری تایید شده، منطقی به نظر می رسد. امیدواریم روند ثبت نام برای افزوده شدن بر حساب های شناسایی شده، به کاربران اجازه دهد تا راحت تر بتوانند اکانت های باکیفیت و مهم را یافته و آنها را دنبال کنند.»

شرکت مورد اشاره در حالی از ۳۱۰ میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه در سراسر جهان برخوردار است که تنها ۱۸۷ هزار عدد از آنها تایید شده هستند و علامت آبی رنگ را در کنار نام کاربری خود دریافت کرده اند.

در حال حاضر توییتر برای حساب های کاربری تایید شده، امتیازاتی نیز قائل می شود. برای مثال، این دسته از کاربران می توانند نوع اعلاناتی که دریافت می کنند را فیلتربندی کنند. برای نمونه، تنها لایک، اشاره و پاسخ های دریافتی از سوی سایر حساب های کاربری تایید شده را مشاهده نمایند.

هنوز مشخص نیست که توییتر در این طرح، تصمیم دارد حساب های کاربری متعلق به کاربران عادی که از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند را نیز تایید کند یا صرفاً می خواهد به شناسایی چهره های شاخص تر بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Amjad
    Amjad | ۲ خرداد ۱۳۹۷

    خواهش میکنم پاسخ بدید:؛ برای دریافت تیک آبی باید چند تا فالوئر داشته باشیم؟

  • مستر دیالکتیک
    مستر دیالکتیک | ۳۱ تیر ۱۳۹۵

    وااا
    مگه قبلا نمی شد اکانت رو وریفای کرد؟
    خب قبلا هم آدمای برجسته درخواست میدادن و وریفای مشد اکانتشون دیگه...

  • ادریس رستگار
    ادریس رستگار | ۳۰ تیر ۱۳۹۵

    بگو یا صاحب الزمان عج روزی سه مرتبه صبح زود و غروب اگه میخوای تو کارات موفق بشی اینکار رو بکن

  • iMori
    iMori | ۳۰ تیر ۱۳۹۵

    سلام اکانت من با اون که تازه ساخته شده و هیچ کاری هم توش نکردم و هنوز نه عکس داره نه شماره تلفن ولی میزنه Suspended Accounts.!!!
    از چه راهی میشه درستش کرد میخوام باهاش کار کنم اصلا نمیدونم برای چی این شکلی شده ؟؟؟ یکی که وارده میشه کمکم کنه با تشکر

مطالب پیشنهادی