ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایوان بلس: امسال خبری از آیفون 7 پرو نخواهد بود

روز گذشته در خبرها خواندید، تصویری از شبکه اجتماعی چینی Weibo به بیرون درز کرده که نشان می دهد نسخه آتی آیفون در قالب سه مدل مختلف شامل نسخه استاندارد، آیفون 7 پلاس و 7 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

روز گذشته در خبرها خواندید، تصویری از شبکه اجتماعی چینی Weibo به بیرون درز کرده که نشان می دهد نسخه آتی آیفون در قالب سه مدل مختلف شامل نسخه استاندارد، آیفون 7 پلاس و 7 پرو ارائه خواهد شد.

همه چیز کاملا معقول و منطقی به نظر می آمد؛ شرکت ساکن کوپرتینو مدلی از آیفون 7 را همراه با نمایشگری بزرگ تر از 5.5 اینچ ارائه خواهد داد و آن را به احتمال زیاد آیفون 7 پلاس می نامد، سپس با الهام از آیپد پرو، آیفون 7 پرو را عرضه خواهد کرد که در پنل پشتی اش دوربین دوگانه و پورت اسمارت کانکتور برای اتصال کیبورد QWERTY دارد.

همه اینها به لحاظ نظری کاملا منطقی و درست به نظر می آیند، اما حالا براساس گزارش تازه ایوان بلس فاش کننده سریالی، این سناریو امسال رخ نخواهد داد.

Tweet-from-Evan-Blass-says-that-Apple-will-release-just-two-new-iPhone-models-this-year

بلس مدعی شده دو مدل از آیفون (یعنی نسخه استاندارد و آیفون 7 پلاس) که انتظار می رود امسال رونمایی شوند به ترتیب اسامی رمز «Sonora» و «Dos Palos» را یدک می کشند و خبری از مدل سوم نیست.

عکس هایی که روز گذشته منتشر شدند حاوی نکاتی بودند که احتمال معرفی شان را نقض می کنند؛ برای مثال در قسمت پشت بدنه هر کدام از مدل ها لوگوی «S» دیده می شد در حالی که آیفون آتی قرار نیست این حرف را در نام خود داشته باشد. بنابراین تصور می شود که عکس ها واقعی نبوده اند.

اما جالب تر از این، عکسی بود که بخش جلویی سه دستگاه یاد شده را نشان می داد. در آن تصویر با یک نگاه می توانستیم متوجه شویم که آیفون 7 پرو [احتمالی] نمایشگری بزرگ تر از آیفون 7 پلاس دارد. اما اگر دقیق نگاه کنید متوجه خواهید شد که هر سه نسخه، از قسمت انتهایی شان در یک راستا قرار ندارند.

سوال اینجاست که آیفون های واقعی (یعنی نسخه استاندارد و مدل پلاس) چه تغییراتی را با خود همراه خواهند داشت؟ خطوط آنتن هر دو مدل ظاهرا قرار است که به بخش بالایی و لبه های پایینی آنها انتقال پیدا کنند.علاوه بر این، هیچکدام از این دستگاه ها جک 3.5 میلیمتری هدفون را در خود ندارند و لنز دوربین روی آیفون 7 بزرگ تر از چیزی خواهد بود که ما به آن عادت کرده ایم. آیفون 7 پلاس همچنین به دوربین دوگانه ای مجهز است که قابلیت های زوم اپتیکال را برایش به ارمغان خواهد آورد.

در هر حال، بهترین راه برای اطلاع از این جزئیات آن است که تا شهریور ماه و زمان رونمایی رسمی صبر کنیم.

2016-is-not-an-s-year-for-the-iPhone

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی