ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پنجم تا پانزدهم مرداد، فرصت پیش ثبت نام الکامپ 2016

ناصر علی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای، با اعلام فرصت پیش ثبت نام برای الکامپ امسال از پنجم تا پانزدهم مرداد ماه، اظهار داشته است: «امسال ۳ مرحله ی پیش ثبت‌ نام، ثبت‌ نام ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

ناصر علی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای، با اعلام فرصت پیش ثبت نام برای الکامپ امسال از پنجم تا پانزدهم مرداد ماه، اظهار داشته است: «امسال ۳ مرحله ی پیش ثبت‌ نام، ثبت‌ نام نهایی و جانمایی الکامپ را خواهیم داشت. شرکت‌ های علاقمند به حضور در الکامپ 2016 می‌ توانند از ۵ مرداد اقدام به پیش ثبت‌ نام کنند».

وی اعلام کرده است ثبت نام زودتر، اولویت بیشتری برای ثبت نام کنندگان به همراه خواهد داشت. سعادت از بدنه ی صنف درخواست کرده است مرحله ی پیش ثبت‌ نام را جدی بگیرند و در مهلت مقرر برای این کار اقدام کنند. به گفته ی سعادت، مرحله ی پیش ثبت‌ نام، اطلاعات کافی درباره ی میزان تقاضا و مشارکت صنف از این دوره ی نمایشگاه الکامپ را در اختیار سازمان به عنوان برگزارکننده قرار می‌ دهد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای افزوده است: «علاوه بر این، معیار ها و سطح خواسته‌ های شرکت‌ کنندگان را برای ما روشن می‌ سازد. با اتکا به این اطلاعات می‌ توانیم برای برگزاری نمایشگاهی سالم، شفاف و باکیفیت برنامه‌ ریزی کنیم».

او سیاست سازمان در برگزاری بیست و دومین نمایشگاه الکامپ را «مشارکت حداکثری و ایجاد فرصت برابر برای آحاد صنف» عنوان کرده و افزوده است: «با وجود حضور شرکت‌ های خارجی و پیش‌ بینی استقبال گسترده ی فعالان فاوا از نمایشگاه امسال، در فضای اختصاص یافته به الکامپ هیچ افزایشی نخواهیم داشت. بنابراین شرکت‌ ها در مرحله ی پیش ثبت‌ نام متراژ واقعی و مورد نیاز خود را درخواست کنند تا امکان حضور تمام فعالان فاوای کشور در الکامپ بیست‌ و‌ دوم فراهم شود».

وی خاطر نشان کرده، پس از مرحله ی پیش ثبت‌ نام، ظرف مدت یک ماه تمامی مراحل ثبت‌ نام و جانمایی توسط این سازمان تکمیل می‌ شود تا شرکت‌ ها برای برنامه‌ ریزی های خود در الکامپ بیست‌ و‌ دوم، فرصت کافی داشته باشند.

سعادت افزوده است: «از سوی دیگر سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای نیز از این فرصت برای تقویت بخش بین‌ الملل نمایشگاه، مذاکره با شرکت‌ های خارجی، طرح‌ ریزی ایده‌ های جدید و همینطور برگزاری همایش‌ ها و سمینار های جانبی استفاده خواهد کرد».

متقاضیان حضور در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ از پنجم تا پانزدهم مردادماه مهلت دارند از طریق وب‌سایت آن اقدام به پیش ثبت‌ نام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۳۰ تیر ۱۳۹۵

    امسال هم مثل پارسال برای استارت آپ ها غرفه رایگان تهیه میکنن؟

مطالب پیشنهادی