ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اپلیکیشن های فراگیر ویندوز 10 بزودی راه خود را به اکس باکس وان باز می کنند

مایکروسافت مدتی طولانی است که از برنامه های خود برای آوردن اپلیکیشن های ویندوز به کنسول اکس باکس وان می گوید و با توجه به اطلاعات و گزارش های اخیر، به نظر می رسد دیگر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

مایکروسافت مدتی طولانی است که از برنامه های خود برای آوردن اپلیکیشن های ویندوز به کنسول اکس باکس وان می گوید و با توجه به اطلاعات و گزارش های اخیر، به نظر می رسد دیگر تا تحقق یافتن این امر زمان زیادی باقی نمانده است.

در حال حاضر اپلیکیشن های فراگیر نت فلیکس و MSN Weather، برای اکس باکس وان عرضه شده اند و در صورتی که آخرین آپدیت پیش نمایش کنسول نسل هشتمی اهالی ردموند را در اختیار داشته باشید، به راحتی اجرا می گردند. اما وب سایت Windows Central اخیراً متوجه شده که آپدیتی جدید برای Groove Music منتشر گشته که از پخش موسیقی در پس زمینه هم پشتیبانی می کند و احتمالاً بزودی در دسترس همه قرار گیرد.

با توجه به اینکه تمام اپلیکیشن های جدید اکس باکس وان، جزئی از برنامه «اپ های فراگیر ویندوز» مایکروسافت به شمار می روند، عملکردشان شباهت کاملی به نسخه دسکتاپ آنها در پی سی ها دارد. همچنین توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن های خود را به گونه ای توسعه دهند که با نمایشگر بزرگتر تلویزیون سازگاری داشته و از کنترلر اکس باکس وان و کینکت پشتیبانی کنند.

اگرچه هنوز اپلیکیشن های ویندوز 10 شخص ثالث زیادی روی آپدیت پیش نمایش اکس باکس وان در دسترس قرار نگرفته، اما می توان انتظار داشت که تعداد زیادی از آنها بزودی و پس از عرضه آپدیت سالانه ویندوز 10 از سوی ردموندی ها طی دو هفته آینده، روی استور اکس باکس در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی