ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل دومین نسخه بتای عمومی iOS 10 و macOS Sierra را عرضه کرد

اپل اخیرا دومین نسخه از بتای هر دو سیستم عامل خود را برای تلفن های همراه و کامپیوترهایش عرضه کرده است. iOS 10 و macOS Sierra حالا بهتر از نسخه بتای پیشین خود به نظر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

اپل اخیرا دومین نسخه از بتای هر دو سیستم عامل خود را برای تلفن های همراه و کامپیوترهایش عرضه کرده است. iOS 10 و macOS Sierra حالا بهتر از نسخه بتای پیشین خود به نظر می رسند.

نه تنها یک سری باگ ها برطرف و پولیش شده اند، بلکه به هر دو سیستم عامل قابلیت های جدیدی افزوده شده است. در iOS 10 یک گزینه برای Touch ID در نظر گرفته شده که به شما اجازه می دهد دستگاه را به همان شیوه قدیمی iOS 10 باز کنید.

اگر شما آیفون 6 اس یا 6 اس پلاس خودتان را قفل کنید، یک فیدبک لرزشی دریافت خواهید کرد و اگر اهل ورزش باشید می توانید اطلاعات مربوط به سلامتی تان را در اختیار سیستم عامل بگذارید تا با این داده ها بتواند پیشرفتی حاصل کند.

در مورد macOS نیز یک سری باگ های مشکل ساز که مرتبا گزارش شده بودند حالا برطرف شده اند اما تغییرات و ویژگی های اضافه شده چندان گسترده نبودند ولی اگر هنوز این نسخه را امتحان نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم حالا به سراغش بروید.

چه macOS Sierra و چه iOS 10 هنوز نسخه های نهایی شان در دسترس ما قرار نگرفته، بنابراین حین استفاده از آن ها توجه داشته باشید که برخی از قابلیت ها جای پیشرفت دارند و احتمالا در ورژن نهایی مشکلات عمده برطرف می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر اسکندری
    امیر اسکندری | ۳۱ تیر ۱۳۹۵

    جوابيه اپل بخاطر جلوگيري فروش ايفون در ايران: ارور١٠٠٩

مطالب پیشنهادی