ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سریع ترین پهپاد غیر مسابقه ای دنیا
علمی

سریع ترین پهپاد تجاری دنیا با سرعت ۱۳۶ کیلومتر بر ساعت و توانایی فیلم برداری 4K [تماشا کنید]

کمپانی کوچک و تازه تاسیس Teal توسط یک نوجوان ۱۸ ساله با نام جورج ماتوس (George Matus) تاسیس شده و اولین محصول این شرکت سریع ترین پهپادی است که تا کنون برای کاربردهای معمولی و عمومی تولید ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

کمپانی کوچک و تازه تاسیس Teal توسط یک نوجوان ۱۸ ساله با نام جورج ماتوس (George Matus) تاسیس شده و اولین محصول این شرکت سریع ترین پهپادی است که تا کنون برای کاربردهای معمولی و عمومی تولید شده. این پهپاد می تواند به سرعت ۱۳۶ کیلومتر بر ساعت برسد و در عین حال به ضبط فیلم با فرمت ۴K بپردازد.

ماتوس برای اولین بار در ۱۱ سالگی هدایت یک پهپاد را تجربه کرد و از آن روز عاشق این پرنده های مکانیکی شد. او در سن ۱۶ سالگی و پس از اتمام دبیرستان با کمک و سرمایه گذاری یک فرد ثروتمند توانست کمپانی خود را تاسیس کند و حالا اولین محصول آنها در آستانه ورود به بازار قرار دارد.

photo_2016-07-21_13-42-09

البته نمونه اولیه این محصول، که در ویدیوی ادامه مطلب پرواز آن را خواهید دید، هنوز مجهز به دوربین ۴K نشده و سیستم هدایت آن (از طریق یک دستگاه آیفون) نیز کامل نیست، اما سرعت پرواز آن برای محصولی در این رده واقعاً شگفت آور است.

نخستین ساخته Teal مجهز به پردازنده TX1 کمپانی انویدیا است و ماتوس مدعی شده که با بهره گیری از این مغز دیجیتالی، قرار است بسیاری از عملکردهای پهپاد تولیدی به صورت اتوماتیک انجام بپذیرد.

پلتفرم نرم افزاری که ماتوس و تیمش برای این پهپاد توسعه داده اند راه را برای تولید اپلیکیشن های سوم شخص مختلف جهت افزودن قابلیت های جدید هموار می کند. ناگفته نماند این همان مسیری است که شرکت های صاحب نامی چون DJI و 3D Robotics در پیش گرفته اند.

ویژگی دیگر محصول Teal مقاومت آن در مقابل بادهایی تا سرعت ۶۴ کیلومتر بر ساعت و امکان پرواز در هوای بارانی و برفی خواهد بود. این پهپاد از حالا با قیمت ۱۲۹۹ دلار قابل سفارش است و عرضه آن نیز  تا قبل از کریسمس آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • eslami
    eslami | ۱ مرداد ۱۳۹۵

    وای عالی بود

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۳۱ تیر ۱۳۹۵

    خدایا از این سرمایه گذار ها جور کن! کنکورم بردار! تا ثابت کنم پهپاد کی بهتر!و کدوم عمر باتری بیشتری داره!تازه این نوع طراحی هم قدیمی شده و تکراری!

    • eslami
      eslami | ۱ مرداد ۱۳۹۵

      نکن همچون.چرا این دعا رو می کنی بگو خدایا ییهو این جا رو بهشت کن

مطالب پیشنهادی