ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد کاربران پیام رسان فیسبوک به بیش از 1 میلیارد نفر رسید

بنابر اعلام رسمی فیسبوک، حالا بیش از یک میلیارد نفر در هر ماه از اپلیکیشن پیام رسان این کمپانی استفاده می کنند. با انتشار این خبر می توان گفت کمپانی فیسبوک حالا به دو اپلیکیشن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

بنابر اعلام رسمی فیسبوک، حالا بیش از یک میلیارد نفر در هر ماه از اپلیکیشن پیام رسان این کمپانی استفاده می کنند. با انتشار این خبر می توان گفت کمپانی فیسبوک حالا به دو اپلیکیشن پیام رسان دسترسی دارد که تعداد کاربران آنها به بیش از 1 میلیارد نفر می رسد؛ چرا که اپلیکیشن واتس اپ هم در ماه فوریه میلادی به این رقم تحسین برانگیز دست یافت.

گذشته از این، پلتفرم مختص چت بات هایی که فیسبوک در رویداد F8 از آن رونمایی کرده بود هم دچار رشد قابل توجهی شده و حالا 18 هزار بات را در خود جای می دهد؛ و این در حالی است که تا 20 روز پیش، تعداد آنها تنها به 11 هزار بات می رسید.

دیوید مارکوس، مدیر پیام رسان فیسبوک در رابطه با موفقیت اخیر این اپلیکیشن گفته است: «به عنوان بخشی از سفر دستیابی به یک میلیارد نفر، ما روی ایجاد بهترین تجربیات ممکن در ارتباطات امروزی تمرکز کرده ایم. ما حواس خود را روی کمک به اتصال مردم به مردم و تجارت هایی که بیش از همه اهمیت دارند معطوف داشته ایم. ممنون از هرکسی که در هر نقطه از جهان، از پیام رسان استفاده می کند و ما بی صبرانه منتظر 1 میلیارد نفر بعدی هستیم.»

پیام رسان فیسبوک طی سال 2016، روند پیشرفت بسیار سریعی را تجربه کرد و در عرض سه ماه، به 100 میلیون کاربر فعال دست یافت، در واقع سرویس مورد اشاره در ماه نخست سال جاری میلادی، به آمار 800 میلیون استفاده کننده و در آوریل، به آمار 900 میلیون کاربر رسید.

کمپانی مورد بحث در بیانیه خود خاطر نشان کرده که پیام رسان فیسبوک حالا به دومین اپلیکیشن محبوب تاریخ iOS تبدیل شده و جالب است که رتبه نخست نیز در اختیار اپلیکیشن شبکه اجتماعی آنها است. ناگفته نماند که پیام رسان فیسبوک بیش از یک میلیارد بار روی اندروید دانلود شده و در هر ماه، یک میلیارد پیغام و 17 میلیارد تصویر در آن جا به جا می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۳۱ تیر ۱۳۹۵

    از رشد نرم‌افزار هایی که پیشفرض روی سیستم عامل نصب هستند یا مثل مسنجر فیسبوک به زور خودشونو تحمیل می‌کنند به هیچ وجه خوشم نمیاد! به محض نصب فیسبوک، نرم‌افزار ادمو مجبور می‌کنه به نصب مسنجر ?

مطالب پیشنهادی