ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فبلتی 6.6 اینچی در وب سایت TENAA رویت شد که احتمالاً در نقش موبایل آنر نوت 8 ظاهر شود

اگر لیست جدید وب سایت چینی TENAA درست باشد، کمپانی هوآوی، بزرگترین تولیدکننده موبایل های هوشمند در کشور چین برنامه دارد طی هفته های آتی، از موبایلی بسیار قدرتمند رونمایی کند. این اسمارت فون جدید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ تیر ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

اگر لیست جدید وب سایت چینی TENAA درست باشد، کمپانی هوآوی، بزرگترین تولیدکننده موبایل های هوشمند در کشور چین برنامه دارد طی هفته های آتی، از موبایلی بسیار قدرتمند رونمایی کند. این اسمارت فون جدید در وب سایت TENAA با نام Honor EDI-AL10 شناخته شده اما می توان احتمال داد که در نهایت با نام آنر نوت 8 به بازار عرضه شود.

بنابر مشخصات ذکر شده برای EDI-AL10، این اسمارت فون به نمایشگری 6.6 اینچی مجهز است که مسلماً شاهد مانور تبلیغاتی زیادی روی آن خواهیم بود. پنل نمایشگر دستگاه مورد اشاره، OLED بوده و از رزولوشن Quad HD (یا 2560x1440) پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات ذکر شده برای آن نیز می توان به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

Honor-EDI-AL-10-TENAA-KK

اگرچه نامی از چیپست موبایل جدید هوآوی به میان آورده نشده، اما می توان در TENAA دید که دستگاه به پردازنده ای هشت هسته ای با فرکانس پردازشی 2.5 گیگاهرتز مجهز است. بسیاری احتمال می دهند که این دیوایس از چیپست Kirin 955 بهره ببرد که نسخه ارتقایافته Kirin 950 مورد استفاده در اسمارت فون آنر 8 به شمار می رود؛ اسمارت فونی که اوایل ماه جاری میلادی به بازار آمد.

باید افزود که فبلت مورد اشاره، از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و اسکنر اثرانگشت در پشت نیز بهره می برد. از نظر نرم افزاری، اندروید 6.0 مارشملو به صورت پیش فرض روی EDI-AL10 نصب خواهد بود و به احتمال قریب به یقین، طی سال آتی میلادی، آپدیت اندروید 7 نوقا هم برای آن عرضه می شود.

Honor-EDI-AL-10-TENAA-KK-1

به گفته TENAA، دستگاه در دست توسعه هوآوی وزنی معادل 219 گرم و ابعادی به اندازه 178.8x90.9x7.18 میلی متر دارد. حال باید منتظر ماند و دید کمپانی سازنده چه زمانی آن را رسماً معرفی و راهی بازار خواهد ساخت.

Honor-EDI-AL-10-TENAA-KK-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر رحیمی
    امیر رحیمی | ۱ مرداد ۱۳۹۵

    هواوی همه چیش خوبه جز لوگوش. هم لوگوی هواوی هم لوگو آنر. نباید طراحی های قشنگشو با لوگوی زشتش خراب کنه. همون پشت دستگاه خوبه دیگه. چرا جلوی دستگاه لوگو میزنین؟؟

مطالب پیشنهادی