ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید نوقا می تواند منبع دانلود اپلیکیشن ها را به نمایش کاربر بگذارد

به گفته گوگل، جدیدترین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 7.0 نوقا که هم اکنون در اختیار تسترها قرار گرفته، آخرین نسخه پیش نمایش این سیستم عامل قبل از ارائه نسخه کامل و نهایی برای عموم کاربران خواهد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

به گفته گوگل، جدیدترین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 7.0 نوقا که هم اکنون در اختیار تسترها قرار گرفته، آخرین نسخه پیش نمایش این سیستم عامل قبل از ارائه نسخه کامل و نهایی برای عموم کاربران خواهد بود. این بدان معناست که تقریبا هر چه در نسخه پیش نمایش اخیر می بینید را هم احتمالا در نسخه نهایی اندروید 7.0 شاهد خواهید بود. یکی از تغییرات کوچک اما قابل توجهی که اخیرا توسط تسترها در آخرین پیش نمایش اندروید نوقا کشف شده، مرتبط با اطلاعات اپلیکیشن های نصب شده است.

در این نسخه وقتی به بخش اطلاعات اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه مراجعه می کنید، قسمت جدیدی تحت عنوان Store را مشاهده خواهید کرد که می تواند چگونگی نصب اپلیکیشن (از پلی استور یا به روش نصب فایل APK) را برایتان به نمایش بگذارد. البته نکته تأسف برانگیز اینجاست که ظاهرا برای این کار فقط دو گزینه وجود دارد و اگر به طور مثال اپلیکیشنی را از منبع اپ استور آمازون نصب کنید، اندروید منبع نصب را تحت عنوان Package Installer به نمایش در می آورد.

شاید بپرسید که دسترسی به این اطلاعات چه فایده ای برای کاربر دارد؟ برخی ادعا می کنند که نصب فایل های APK به روش Package Installer می تواند به مشکلاتی در DRM منجر شده یا در پروسه نصب اپلیکیشن ها اختلال ایجاد کند. اما بیش از کاربران معمولی، کمپانی های امنیتی می توانند از این اطلاعات برای محدود نمودن نصب اپلیکیشن ها به صورت Package Installer استفاده کرده تا بتوانند مشکلات امنیتی ایجاد شده توسط این روش را به حداقل میزان ممکن برسانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza rasoli
    alireza rasoli | ۱ مرداد ۱۳۹۵

    چقد دیجیاتو جدیدا کن عمل میکنه

مطالب پیشنهادی