ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان به اشتراک گذاری ویدیوهای پریسکوپ در سراسر وب با جاسازی آنها در یک توییت میسر شد

کمپانی توییتر به تازگی اعلام کرده که از این پس قابلیتی به سرویس استریم ویدیوی پریسکوپ خود افزوده که به کمک آن می توان ویدیوها را در سراسر وب به اشتراک گذاشت. پیش از این، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

کمپانی توییتر به تازگی اعلام کرده که از این پس قابلیتی به سرویس استریم ویدیوی پریسکوپ خود افزوده که به کمک آن می توان ویدیوها را در سراسر وب به اشتراک گذاشت. پیش از این، تنها امکان به اشتراک گذاری لینک ویدیوها وجود داشت اما حالا به لطف قابلیت جدید پریسکوپ، می توان ویدیوها را در قالب یک توییت، پست کرد و محتوای مورد اشاره همانند یک تصویر GIF یا یک فایل ویدیویی معمولی، به نمایش درخواهد آمد.

بنابر همین موضوع، در صورتی که کاربران، ویدیوهای مد نظر خود را در یک توییت جاسازی کنند، می توان آن را روی تقریباً هر وب سایتی به اشتراک گذاشت. مضاف بر این، اپلیکیشن پریسکوپ قابلیتی به نام Highlights نیز دریافت خواهد کرد که البته کارکرد آن با قابلیت مشابه سرویس «لایو» کمپانی فیسبوک اندکی متفاوت است.

هنگام استفاده از ویژگی Highlights، پریسکوپ کلیپی کوتاه و شبیه به یک تریلر می سازد که مجموعه ای از ویدیوهای مختلف را در خود جای می دهد. به گفته توییتر، این اپ از «چندین سیگنال مختلف» برای گزینش قطعه های ویدیویی در Highlights استفاده می کند که در طول زمان، دچار بهبودهای هرچه بیشتر نیز خواهد شد.

گذشته از این ها، قابلیت دیگری هم به نام Autoplay به پلتفرم پریسکوپ اضافه شده که در صورت مراجعه به بخش Watch یا Global Feed، به صورت خودکار به پخش ویدیوها می پردازد. اگر با فید ویدیوی اینستاگرام آشنایی داشته باشید، دقیقاً می دانید که قابلیت Autoplay پریسکوپ چگونه عمل می کند. Autoplay در حال حاضر تنها روی اندروید در دسترس است اما بزودی به نسخه iOS هم افزوده می شود. ناگفته نماند که قابلیت Highlights هم طی چند روز آتی روی هردو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی