ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بلکبری رم
تکنولوژی

رویت یک موبایل جدید از بلک بری در نتایج بنچمارک Geekbench

مدت زیادی از انتشار خبر رویت موبایل جدید بلکبری با نام مستعار Hamburg در اسناد رگولاتوری کشور آمریکا (FCC) نگذشته که حالا نتایج بنچمارک یک تلفن هوشمند جدید دیگر از بلکبری در دیتابیس Geekbench مشاهده شده است. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

مدت زیادی از انتشار خبر رویت موبایل جدید بلکبری با نام مستعار Hamburg در اسناد رگولاتوری کشور آمریکا (FCC) نگذشته که حالا نتایج بنچمارک یک تلفن هوشمند جدید دیگر از بلکبری در دیتابیس Geekbench مشاهده شده است.

تصور می شود که این موبایل جدید همانی باشد که پیش از این با نام BlackBerry Rome، اطلاعاتی از آن در فضای اینترنت منتشر شده بود. بر خلاف مدل هامبورگ، بلکبری رُم قرار است یک پرچمدار مجهز به صفحه کلید QWERTY فیزیکی باشد. شماره مدل این موبایل STV100-3 است، در حالی که شماره مدل بلکبری هامبورگ STH100-2 و بلکبری Priv نیز STV100-1 بود.

nextb

BlackBerry Rome از یک پردازنده ۶ هسته ای برخوردار خواهد بود (به مدل دقیق آن اشاره ای نشده) و ۳ گیگابایت رم و اندروید ۶.۰.۱ نیز آن را همراهی خواهند کرد.

انتظار می رود در هفته آینده شرکت بلکبری نقشه راه خود را برای رونمایی از محصولات آینده اش اعلام نماید. در آن زمان به طور دقیق از ویژگی ها و زمان عرضه موبایل های جدید این شرکت آگاه خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی