ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز پیش فروش گلکسی نوت 7 سامسونگ در دبی

با انتشار تصاویر و ویدئوهای مختلف، تقریباً همه چیز را در مورد نوت 7 سامسونگ می دانید و با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول جدید آشنا هستید، ضمن اینکه اطلاع دارید دیوایس یاد شده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

با انتشار تصاویر و ویدئوهای مختلف، تقریباً همه چیز را در مورد نوت 7 سامسونگ می دانید و با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول جدید آشنا هستید، ضمن اینکه اطلاع دارید دیوایس یاد شده به طور رسمی در روز سه شنبه دوازدهم مرداد ماه معرفی می شود.

در همین رابطه چندی پیش اعلام شد که پیش فروش فبلت گلکسی نوت 7 سریعاً پس از مراسم معرفی رسمی آن آغاز می شود، اما ظاهراً همین الان می توان این موبایل را در یکی از مهم ترین بازارهای خاورمیانه یعنی دبی سفارش داد.

طبق گزارش SamMobile و تصویر منتشر شده، علاقه مندان به تلفن همراه فوق در دبی می توانند با پرداخت 500 درهم امارات (حدوداً 130 دلار) سفارش خود را ثبت کرده و دستگاه را در تاریخ دوازده مرداد (یا اندکی پس از آن) تحویل بگیرند، ضمن اینکه یک کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت 128 گیگابایت نیز به آنها هدیه داده خواهد شد.

samsung_galaxy_note_7_pre_order_dubai_1

به گزارش همین منبع خبری، پیش فروش فبلت جدید سامسونگ توسط T-Mobile از هفته آینده آغاز خواهد شد. در صورت صحت این خبر، احتمالاً دیگر اپراتورهای معتبر و همچنین فروشگاه های آنلاین در سرتاسر جهان نیز چنین اقدامی را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر قیمت نهایی گلکسی نوت 7 مشخص نیست، اما طبق گمانه زنی های موجود و پیش بینی افزایش قیمت آن نسبت به نوت 5، می توان انتظار داشت که نسخه آنلاک این تلفن همراه با قیمت حداقل 700 دلار عرضه شود.

در ادامه می توانید آخرین رندرهای رسمی Note 7 را نیز مشاهده کنید.

samsung_galaxy_note_7_pre_order_dubai_2

samsung_galaxy_note_7_pre_order_dubai_3

samsung_galaxy_note_7_pre_order_dubai_4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • heydarii
    heydarii | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    لامصبا چی ساختنننن باز

  • سعید ملایی
    سعید ملایی | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    اگه سامسونگ مثله ال جی که برای جی 5 سه عدد هدیه داخل پک گذاشته بود نوت 7 رو عرضه کنه مردم بهتر استقبال میکنند.

مطالب پیشنهادی