ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

روابط عمومی همراه اول، تندیس زرین و نشان تعالی ۶ ستاره دریافت کرد

پنجمین دوره ی آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومی ايران، عصر روز چهارشنبه ۳۰ تيرماه با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و صاحبنظران روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ی ملی برگزار ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

پنجمین دوره ی آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، عصر روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و صاحبنظران روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ی ملی برگزار شد. در این مراسم از روابط عمومی های برتر کشور با اهدای تندیس و نشان ویژه تقدیر به عمل آمده است.

بارت دی وریس، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) نیز در پیام ارسالی خود به این مراسم، از اقدام فعالان روابط عمومی کشور برای انتخاب روابط عمومی های سرآمد تقدیر و مدل ارتباطی دوسویه همسنگ را نقشه ی راهی برای ارتباطات استراتژیک و بستری برای رسیدن به سرآمدی عنوان کرده است.

پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر کشور بر اساس مدل تعالی EFQM، روابط عمومی های سرآمد در ۳ سطح زرین (کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورین (کسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند. روابط عمومی همراه اول نیز که در ارزیابی های صورت گرفته امتیازات لازم را کسب کرده بود، به عنوان روابط عمومی سرآمد (تثبیت سرآمدی)، تندیس زرین و نشان تعالی شش ستاره دریافت کرد.

مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف به کار گرفته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ebrahimzadeh
    ebrahimzadeh | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    مگه اینکه خودشون به خودشون تندیس بدن

  • Supernova
    Supernova | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    تندیس زرین "؟$%@&*#&*&*!"

  • سپهر هدایت
    سپهر هدایت | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    دور هم نشستند و برا خودشون نوشابه باز میکنند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی