ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه های متفاوت از یک موبایل متعلق به هوآوی، گواهی FCC را دریافت کردند

کمیسیون ارتباطات آمریکا (FCC) به تازگی مجوز دو تلفن هوشمند متعلق به هوآوی را صادر کرده که H1622 و H710VL نام دارند. این دستگاه ها در اصل نسخه های متفاوتی از یک اسمارت فون هستند و برچسب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

کمیسیون ارتباطات آمریکا (FCC) به تازگی مجوز دو تلفن هوشمند متعلق به هوآوی را صادر کرده که H1622 و H710VL نام دارند. این دستگاه ها در اصل نسخه های متفاوتی از یک اسمارت فون هستند و برچسب ارائه شده از سوی این کمیسیون برای مدل H710VL نام اپراتور Tracfone را هم در خود دارد.

با در نظر داشتن این نکته که هوآوی موبایل نکسوس 6P را با شماره مدل های H1511 و H1512 تولید کرد می توان اینطور نتیجه گرفت که یکی از دو دستگاه یاد شده در ابتدای این مطلب در اصل مدل جدیدی از نکسوس امسال است.

طبق گزارشات، اچ تی سی امسال دو مدل نکسوس را تولید خواهد کرد؛ یکی با نمایشگر 5 اینچی و اسم رمز Sailfish (یاS-1) و دیگر با نمایشگر 5.5 اینچی و اسم رمز مارلین (M-1).

پیشتر در خبرها خواندید که یکی از مدیران هوآوی هم اعلام نموده این شرکت مشغول ساخت نسخه جدیدی از موبایل نکسوس برای سال جاری است. از طرف دیگر عکسی که از پنل پشتی این موبایل در اسناد FCC به بیرون درز کرده حکایت از شباهت آن به نکسوس 6P دارد اما در هیچ بخشی از بدنه دستگاه نمی توان لوگوی نکسوس را مشاهده نمود.

از دیگر اطلاعات ذکر شده در گزارش این کمیسیون می توان به وجود پورت یو اس بی تایپ سی در بخش انتهایی بدنه و جک 3.5 میلیمتری هدفون در بالای آن اشاره نمود. یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز ظاهرا برای این دو دستگاه در نظر گرفته شده و تنها تفاوت میان آنها (جدای از نام شان) نسخه نرم افزار نصب شده روی آنهاست.

البته اینکه نکسوس های جدید توسط دو شرکت مختلف ارائه شوند موضوع تازه ای نیست، اما اینکه در یک سال سه مدل متفاوت از این موبایل ارائه گردد اندکی بعید به نظر می آید.

Back-of-of-H1622-and-H710VL-w600 FCC-certifies-two-variants-of-a-new-Huawei-phone-w600 From-top-to-bottom-we-have-the-right-side-of-the-phones-the-bottom-and-top (1)-w600   Front-of-H1622-and-H710VL-w600 Internal-photo-of-the-phones-w600 Label-placement (1)-w600  Left-side-of-the-phones-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Erfan mg
    Erfan mg | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    غیر ممکنه این باشه....
    این همون هانر5x الکی میگن نکسوسه بعدم مگه گوگل میزاره همچین چیزی تولید بشه؟

  • BVB
    BVB | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    خداییش یه نگاه به بردشون بندازین. طراحی صنعتی در حد پیش دبستانی!

  • سینا
    سینا | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    آقا من با برندی پدر کشتگی ندارم ولی اکثر این گوشی های هوواوی تو چند کلمه خلاصه میشن
    " زشت، تکراری و بی کیفیت "
    اگه طرحش مثل برند های بزرگ سامسونگ و اچ تی سی و سونی و اپل خوب باشه تکرارش خوبه ولی این چیه دیگه...

    • امیر رحیمی
      امیر رحیمی | ۳ مرداد ۱۳۹۵

      اتفاقا یکی از دلایل موفق شدن هوآوی طراحی های ساده و شیک این کمپانیه. نمی‌دونم شما ب چی میگید طراحی خوب، اما من به گوشی باریک، ساده و با حاشیه های کم میگم طراحی خوب.

مطالب پیشنهادی