ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دعوای حقوقی سامسونگ و هوآوی بر سر پتنت ادامه دارد؛ این بار کره ای ها شاکی هستند

در ادامه دعاوی دنباله دار سامسونگ و هوآوی، این بار کره ای ها به دادگاه رفته و ادعا می کنند غول تکنولوژی چین شش مورد از پتنت های آنها را نقض کرده اند. در این رابطه کمپانی یاد شده ادعای ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

در ادامه دعاوی دنباله دار سامسونگ و هوآوی، این بار کره ای ها به دادگاه رفته و ادعا می کنند غول تکنولوژی چین شش مورد از پتنت های آنها را نقض کرده اند. در این رابطه کمپانی یاد شده ادعای خسارت 24.1 میلیون دلاری دارد.

بنا به ادعای شرکت مورد بحث، شکایت فوق به خاطر استفاده غیرقانونی از پتنت های آنها در محصولات هوآوی از جمله دیوایس های سری آنر و همچنین موبایل میت 8 صورت گرفته.

در همین راستا چندی پیش در خبرها خواندیم تولیدکننده چینی اسمارت فون اقدام به اقامه دعوی علیه سامسونگ در ایالات متحده و کشور خود نموده، و به خاطر استفاده غیرمجاز کره ای ها از فناوری 4G متعلق به هوآوی و چندین مورد تخطی نامشخص در زمینه سیستم عامل و نرم افزار، ادعای خسارت دارد.

لازم به ذکر است این شکایت در نوع خود برای یک شرکت چینی بی سابقه بوده، و نشان می دهد که کمپانی های این کشور به اعتماد به نفس کافی رسیده اند تا بتوانند از حقوق مالکیت معنوی خود دفاع کنند. در همین راستا چند روز بعد کمپانی کره ای نیز اعلام کرد در برابر این شکایت، مقابله به مثل خواهد نمود.

در آخرین پرونده سامسونگ درخواست شده که هوآوی و فروشگاه های زنجیره ای Hengtongda در پکن، تولید و عرضه دیوایس های ذکر شده را متوقف نمایند.

این کمپانی در بیانیه رسمی خود در روز جمعه اعلام کرد:

ما مذاکرات با دیگر صاحبان پتنت را در مورد اعطای جواز منصفانه به صورت صادقانه در دستور کار داریم، اما متأسفانه علیرغم تلاش های مان برای حل دوستانه این مسئله، به ناچار دست به اقدامات قانونی زدیم تا از حقوق مالکیت معنوی خود دفاع کنیم.

یکی از مقامات هوآوی نیز در همین رابطه می گوید این کمپانی هنوز شکایت نامه رسمی از سامسونگ دریافت نکرده، اما در صورت دریافت احضاریه رسمی «با ارائه مستندات کامل به دفاع از خود خواهند پرداخت.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی