ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Contacts Phone Dialer؛ جایگزینی ایده آل برای شماره گیر پیش فرض اندروید

شماره گیر یا Dialer اپلیکیشنی است که ده ها مرتبه در طول روز آن را باز و بسته می کنیم؛ کارهایی مثل مشاهده مخاطبین، افزودن افراد جدید، برقراری تماس و چک کردن تماس های ناموفق دلایل اصلی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

شماره گیر یا Dialer اپلیکیشنی است که ده ها مرتبه در طول روز آن را باز و بسته می کنیم؛ کارهایی مثل مشاهده مخاطبین، افزودن افراد جدید، برقراری تماس و چک کردن تماس های ناموفق دلایل اصلی استفاده از این اپلیکیشن ها در تلفن های هوشمند ما هستند.

از آنجا که میزان استفاده از اپلیکیشن های شماره گیر بسیار بالاست، سادگی دسترسی و سرعت کار در آن بسیار اهمیت دارد. بسته به برند تلفن هوشمند یا نسخه سیستم عاملی که استفاده می کنید، عملکرد این شماره گیر می تواند برای شما متفاوت باشد. اگر استفاده تان در حد معمولیست، شاید شماره گیر پیش فرض سیستم عامل برایتان کفایت کند. در غیر این صورت نیاز است که به دنبال جایگزینی بهتر و با امکاناتی بیشتر بگردید.

در این خصوص اپلیکیشن Contacts Phone Dialer تیم drupe می تواند برای جایگزینی گزینه ایده آلی برایتان باشد. این شماره گیر شخص ثالث اندرویدی برای افرادی طراحی شده که می خواهند در سریع ترین زمان ممکن، به کلیه راه های ارتباطی با مخاطبین مهم خود دسترسی پیدا کنند.

تیم drupe با راهکاری بسیار ساده و خلاقانه انجام چنین کاری را ممکن کرده. این اپ شماره گیر پس از نصب، تاریخچه تماس های شما را برای یافتن افرادی که بیش از دیگران با آنها صحبت می کنید، آنالیز می کند. وقتی که مخاطبین محبوب تان را پیدا کرد، حالا آن ها را در قالب آیکن های دایره ای و در ستونی عمودی در سمت چپ تصویر می نشاند.

حالا روبروی این ستون، یعنی در سمت راست تصویر ستون مشابه دیگری قرار می گیرد: ستون راه های ارتباطی که شامل مواردی مثل پیامک، تماس تلفنی، تلگرام، واتس اپ، فیسبوک، لاین، ایمیل، اسکایپ، اینستاگرام و ... می شوند.

drupe 1

وقتی که این دو ستون را در اختیار داشته باشید، کافیست به طور مثال برای ارسال یک پیام متنی به آقا یا خانم X در تلگرام، به راحتی آیکن دایره ای شکل او را از ستون سمت چپ به سمت راست تصویر کشیده و آن را روی آیکن تلگرام رها کنید. و به همین سادگی، بدون نیاز به جستجو در تلگرام امکان دسترسی به او فراهم می شود.

نکته بسیار عالی در مورد این اپلیکیشن، ویجت همیشه در دسترس (حتی در لاک اسکرین) و قابل پنهان شدن آن است. این ویجت به شکل چند نقطه کوچک در لبه های صفحه نمایش جا خوش می کند تا هر لحظه که بخواهید بتوانید آن را بیرون کشیده تا رابط کاربری شماره گیر را ببینید. البته در تنظیمات اپ اشکال دیگری هم برای ظاهر شدن این ویجت وجود دارد.

مثلا حالتی هست تا بتوانید صفحه شماره گیری را با اشاره روی نقطه خاصی از نمایشگر ظاهر کنید. به غیر از دسترسی بسیار عالی و سریع، Contacts Phone Dialer قابلیت خوب دیگری دارد و آن هم تعیین یادآور برای مخاطب هاست. فردا رأس ساعت هشت صبح باید به کارفرمایتان زنگ بزنید؟ بسیار خب، می توانید یادآوری این موضوع را به شماره گیر drupe بسپارید.

سهولت دسترسی و ایجاد یادآور مهم ترین قابلیت های این اپلیکیشن هستند، اما پشتیبانی از موبایل های دو سیم کارته، مدیریت آخرین تماس های متنی و تلفنی از یک منوی واحد، فهرست قابل شخصی سازی محبوب ترین مخاطبان و امکان تغییر تم ویژگی های دیگری اند که از شماره گیر drupe جایگزینی فوق العاده و ایده آل برای ابزار پیش فرض شماره گیری موبایل های اندرویدی ساخته اند.

اگر روزانه با افراد زیادی صحبت می کنید،‌ توصیه می کنیم که به هیچ وجه ساده از کنار Contacts Phone Dialer نگذرید.

Contacts Phone Dialer: drupe

Contacts Phone Dialer: drupe

سازنده: drupe - Contacts Your Way قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    برنامه خیلی جالبی هستش دوستان
    دقیقا مثل نسخه ایج سامسونگ هستش مخاطبین زنگ زدن ایمیل دادن برنامه های شبکه های اجتماعی ایده جالبی هستش

    • امیر رحیمی
      امیر رحیمی | ۳ مرداد ۱۳۹۵

      نسخه ایج؟
      باز خداروشکر مثه بعضیها نگفتین ادج!

  • farsam
    farsam | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    من قبلترا ازش استفاده میکردم ایده جالبی داره
    اما فکرکنم دوسیم رو ساپورت نمیکنه و کند هست سرعت عملکردش
    شاید به نسخه اندرویید و سخت افزار دیوایس بستگی داشته باشه سرعتش

  • Shaham Sami Adel
    Shaham Sami Adel | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    دوستان لطفا یه Dialer واسه اندروید 5 به بالا معرفی کنن که از دو سیم پشتیبانی کنه . یعنی دوتا دکمه مجزا واسه هر سیم داشته باشه هی نخوای انتخاب کنی تماس با کدوم سیم کارت انجام بشه یا اس ام اس با کدوم فرستاده بشه

  • meysam Yousofzade
    meysam Yousofzade | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    لگ داره خیلی ، کندم هس

مطالب پیشنهادی