ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پوکمون گو رکورد دانلود اپ استور در هفته ابتدایی را شکست

شاید پوکمون گو همچنان به انتشار جهانی نرسیده و بازیکن ها هم از سرورهای ضعیفش شاکی باشند اما این مشکلات نتوانسته تا جلوی رکوردشکنی های بازی را بگیرد. از شکستن فروش سهام در یک روز ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

شاید پوکمون گو همچنان به انتشار جهانی نرسیده و بازیکن ها هم از سرورهای ضعیفش شاکی باشند اما این مشکلات نتوانسته تا جلوی رکوردشکنی های بازی را بگیرد. از شکستن فروش سهام در یک روز بگیرید تا تبدیل شدن به محبوب ترین بازی آمریکا، همگی نشان می دهند پوکمون گو پای خود را از قالب یک اپلیکیشن معمولی فراتر گذاشته و باید آن را پدیده بنامیم.

بر اساس گزارشات جدیدی که از بازی به دست رسیده، این عنوان توانسته در هفته ابتدایی خود رکورد دانلود App Store را بشکند. به بیانی دیگر، اگر برای تمامی اپلیکیشن های اپ استور تنها هفت روز اول انتشارشان را در نظر بگیریم، پوکمون گو بیش از بقیه دانلود شده است. متاسفانه هنوز رقم دقیقی به دست نرسیده و باید تا انتشار جزییات بیشتر صبر کرد.

بد نیست بدانید چند روز پیش هم تحلیل گر شرکت نیدهام Laura Martin گزارش داده بود اپل 30 درصد از درآمد هر خرید درون برنامه پوکمون گو را روی دستگاه های iOS در اختیار داشته و آن ها می توانند با این بازی تنها طی دو سال، 3 میلیارد دلار درآمدزایی کنند.

داده های موسسه Sensor Tower هم خبر می دهند مردم امریکا زمان خود را حتی بیشتر از فیسبوک و واتس اپ صرف تجربه بازی پوکمون گو می نمایند. بد نیست بدانید پوکمون گو یک عنوان رایگان است و بازی با استفاده از پرداخت های درون برنامه ای خود می تواند سودآوری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mahanmsb
    mahanmsb | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    واقا نمیفهمم ملت چرا این بازی مسخره رو انجام میدهند...

  • amir
    amir | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    بازیش خسته کننده س باید بری دنبال یه سری شخصیت کارتونی بعد این همه راه رفتن بترکونیش ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی