ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در سال جاری فقط 300 هزار دستگاه نوت بوک به بازار عرضه می کند

تنها چند روز پس از اینکه گزارش ها نشان می دادند شیائومی قصد عرضه بیش از 1 میلیون دستگاه لپ تاپ را دارد (که فعلاً آن را با نام Mi Notebook می شناسیم) خبرهای جدیدی از ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

تنها چند روز پس از اینکه گزارش ها نشان می دادند شیائومی قصد عرضه بیش از 1 میلیون دستگاه لپ تاپ را دارد (که فعلاً آن را با نام Mi Notebook می شناسیم) خبرهای جدیدی از منابع خبری در تایوان به گوش می رسند. ظاهراً این شرکت چینی در سال جاری تنها قصد فروش 300 هزار دستگاه از محصول جدید خود را دارد.

در این گزارش با اشاره به برخی منابع گفته شده: «عرضه کمتر از حد انتظار نوت بوک بدین خاطر است که کمپانی چینی بارها مجبور به تعویق و تغییر زمان بندی تولید و معرفی آن شده».

لازم به ذکر است ظاهراً اولین لپ تاپ تولیدی Xiaomi در دو نسخه 12 و 13 اینچی ساخته می شود. همچنین گزارش ها نشان می دهند هر دو دستگاه به تعداد مساوی روانه بازار خواهد شد.

این کمپانی چینی معرفی محصول خود را برای چهارشنبه 6 مرداد در شهر پکن زمان بندی کرده، و انتظار می رود همراه با دو مدل نوت بوک، یک موبایل از سری Redmi نیز رونمایی شود.

طبق گزارش منابع خبری پیش بینی می شود عرضه جهانی Mi Notebook از انتهای ماه جاری میلادی آغاز گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • N. Pourmohammadi
    N. Pourmohammadi | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    امیدوارم این لپ تاپ های تاپ‌لاین و پرچمدار تو ایران عرصه بشند! با وجود اینکه هم دل و هم ایسوس کلی لپ تاپ در بازار ایران دارند ولی پرچمدار های هیچکدومشون تو ایران وجود ندارند.
    من مدت‌ها بود منتظر این لپ تاپ بودم... ولی آخرش یه لپ تاپ Asus ZenBook Pro UX501VW از فروشگاه روژسا تو مریوان گرفتم، که قیمتش خیلی مناسب بود و مدت‌ها منتظر بودم که این پرچمدار قدرتمند وارد بازار کشور بشه.

    امیدوارم شیائومی مدل 15 اینچی این لپ‌تاپ رو هم ارائه کنه، واسه برنامه نویس‌ها این سایز مناسبتره :)

مطالب پیشنهادی