ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه بندهای تازه اپل واچ با طرح پرچم کشورها به مناسبت مسابقات المپیک

با نزدیک شدن به تاریخ آغاز مسابقات المپیک تابستانی ریو ۲۰۱۶، کمپانی های مختلف سعی می کنند از تب به وجود آمده در میان هواداران بهره برده و با معرفی نسخه های ویژه المپیک از محصولات ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

با نزدیک شدن به تاریخ آغاز مسابقات المپیک تابستانی ریو ۲۰۱۶، کمپانی های مختلف سعی می کنند از تب به وجود آمده در میان هواداران بهره برده و با معرفی نسخه های ویژه المپیک از محصولات محبوب خود، هم تبلیغی برای برندشان انجام داده و هم آمارهای فروش خود را بالا ببرند. پیش تر شنیدیم که سامسونگ نسخه ویژه المپیک موبایل پرچمدار خود، گلکسی S7 اج را به همین منظور معرفی کرد. حالا نیز خبر می رسد که اپل نیز بندهای جدیدی با طرح پرچم کشورهای مختلف را برای ساعت هوشمند خود تدارک دیده است.

حالا مالکان اپل واچ ها که برای تماشای مسابقات المپیک راهی ریو می شوند، می توانند بند ساعت خود را به رنگ پرچم کشوشان دربیاورند تا از این طریق هواداری خود را به اثبات برسانند.

این بندهای جدید در ۱۴ طرح مختلف، از ماه آگوست و تنها در اپل استور «Barra da Tijuc» واقع در غرب شهر ریو دوژانیرو در دسترس علاقه مندان خواهد بود. جنس این بندها مشابه بند نایلونی بافتی که اوایل سال جاری رونمایی شد است و قیمت هر یک از آنها 49 دلار خواهد بود.

اولین نمونه از این بندها را یکی از ورزشکاران المپیکی آمریکا با نام ترایوون برومل «Trayvon Bromell» خریداری کرده و تصویر آن را در حساب توییتر خود قرار داده است. (تصویر ابتدای مطلب)

علاقه مندان، اگر کشورشان در میان ۱۴ طرح موجود قرار داشته باشد، می توانند در خلال برگزاری مسابقات به شهر ریو سفر کرده و این بندها را برای ساعت هوشمندشان خریداری کنند.

Watch42Band-Olympic-Flat-Australia-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-Canada-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-China-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-France-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-Germany-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-Jamaica-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-Japan-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-Mexico-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-Netherlands-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-NewZealand-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-SouthAfrica-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-UK-SCREEN.0 Watch42Band-Olympic-Flat-USA-SCREEN.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali_asvadi
    ali_asvadi | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    اسم كشورها

  • sajjad
    sajjad | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    خوبه دیگه ایتالیاش جفت ایرانه،الله هم که رو دستبند نمیزارن :-\

  • Hamid
    Hamid | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    جالبه پرچم ایران هم هست

    • Iman_Heidary
      Iman_Heidary | ۳ مرداد ۱۳۹۵

      فكر كنم ايتاليا باشه ها!!!!

مطالب پیشنهادی