ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات دوربین اصلی گلکسی نوت 7 سامسونگ فاش شد

وب سایت Zauba که بر صادرات و واردات کشور هند نظارت می کند، اطلاعات متعددی را در مورد گلکسی نوت 7 سامسونگ منتشر کرده که از بین آنها می توان به مواردی همچون وجود اسکنر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۱

وب سایت Zauba که بر صادرات و واردات کشور هند نظارت می کند، اطلاعات متعددی را در مورد گلکسی نوت 7 سامسونگ منتشر کرده که از بین آنها می توان به مواردی همچون وجود اسکنر عنبیه چشم، ساختار ضد آب، و صفحه نمایش 6 اینچی اشاره کرد. البته ظاهراً در مورد آخر اشتباهی رخ داده، زیرا اکثر منابع اعلام کرده اند این موبایل با صفحه نمایش 5.7 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن 2560×1440 پیکسل عرضه می شود.

در همین راستا، ساعتی قبل پایگاه اینترنتی یاد شده یکی دیگر از ویژگی های اصلی این دستگاه را فاش ساخت. ظاهراً اسمارت فون جدید سامسونگ دوربینی شبیه به پرچمدار کنونی کره ای ها دارد، زیرا هفته قبل محموله ای حاوی ماژول های دوربین 12 مگاپیکسلی برای دیوایسی با کد SM-N930F (همان گلکسی نوت 7) از کره جنوبی به هند وارد شده است.

در این لیست می بینیم ماژول دوربین به OIS (لرزشگیر اپتیکال) و سیستم فوکوس خودکار تجهیز شده، ویژگی هایی که در هر دو تلفن همراه پرچمدار حال حاضر سامسونگ وجود دارند. پس در صورتی که دوربین پشتی فبلت نوت 7 با دوربین به کار رفته در گلکسی S7 و نسخه Edge آن یکسان باشد، می توان گشودگی دیافراگم f/1.7 را برای آن متصور شد که قابلیت ثبت تصاویر باکیفیت در شرایط نوری ضعیف را ممکن می سازد.

با مشخص شدن ویژگی های دوربین Galaxy Note 7 تقریباً فهرست مشخصات این دستگاه کامل شده. همان طور که می دانید فبلت فوق در ایالات متحده آمریکا و چین با چیپست اسنپدراگون 820 و در دیگر کشورها با چیپست اگزینوس 8893 عرضه می شود. در کنار 4 گیگابایت رَم، حسگر اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم نیز احراز هویت سریع و امنیت بالا را به ارمغان می آورند.

در گلکسی نوت 7 سامسونگ، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای ثبت سلفی به کار رفته، و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع نیز تغذیه دیوایس را بر عهده دارد. سیستم عامل نصب شده به صورت پیش فرض، اندروید 6 بوده و پوسته اختصاصی و جدید Grace UX بر روی آن سوار شده. همچنین به خاطر صدور گواهینامه IP68 برای این تلفن همراه، انتظار می رود که دستگاه فوق بتواند تا 30 دقیقه در عمق حداکثر 1.5 متری زیر آب دوام بیاورد.

در تصویر زیر، مشخصات ماژول دوربین فبلت آتی Samsung را می بینید:

zauba_unveiled_note7_rear_cam_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • heydarii
    heydarii | ۴ مرداد ۱۳۹۵

    کسی میدونه ایا با اندورید ۷ عرضه میشه؟

  • ALIREZA ALAMATSAZ
    ALIREZA ALAMATSAZ | ۴ مرداد ۱۳۹۵

    چــــــــــی میگـــــے
    حداقلش دیگه مطمعنیم که رمش 6 و اسنپ دراگون 821 روشه

  • Lover.yas?
    Lover.yas? | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    مردیم از اینهمه شایعات?

    یادش بخیر نوکیا 3310?

مطالب پیشنهادی