ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تا هشتم مرداد ویندوز ۱۰ را دریافت کنید

اگر کاربر ویندوز ۷ یا ۸ هستید و البته از نسخه های رسمی این سیستم عامل بهره می گیرید، لازم است بدانید که می توانید تا پایان هفته جاری، نسخه دهم از سیستم عامل مایکروسافت را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

اگر کاربر ویندوز ۷ یا ۸ هستید و البته از نسخه های رسمی این سیستم عامل بهره می گیرید، لازم است بدانید که می توانید تا پایان هفته جاری، نسخه دهم از سیستم عامل مایکروسافت را به صورت رایگان دریافت کنید.

بعد از هشتم مرداد ماه -۲۹ جولای- بروز رسانی رایگان ویندوز ۱۰ به پایان خواهد رسید و برای دریافت آن باید مبلغی معادل ۱۱۹ دلار جهت نسخه خانگی و ۱۹۹ دلار برای نسخه حرفه ای هزینه کنید. البته راه دیگری هم وجود دارد: کامپیوتری بخرید که به شکل پیش فرض، از نسخه دهم ویندوز بهره گیرد. به این صورت، می توانید آپدیت های بعدی را نیز به شکل رایگان دریافت کنید.

در حال حاضر، هیچ دلیلی وجود ندارد که شما را به عدم دریافت ویندوز ۱۰ ترغیب کند. حتی اگر پس از این کار متوجه شدید که مایل به استفاده از این سیستم عامل نیستید، به راحتی می توانید با استفاده از ویژگی «Recovery» به نسخه قبلی خود بازگشته و از آن بهره گیرید.

اما اگر بخواهید به سراغ چرایی آپدیت کردن بروید، می توان گفت که با توجه به نوع استفاده ای که از کامپیوتر شخصی خود دارید، ویندوز ۱۰ در هر صورت می تواند برای شما مفید واقع شود. چرا که در هر صورت، از کارکرد روان تری نسبت به نسخه های قبلی برخوردار بوده و امنیت بالاتری را نیز به ارمغان می آورد.

اما در نهایت، باید اشاره کرد که ویندوز ۱۰ یک سرویس است. مایکروسافت به هیچ عنوان دست از توسعه این سیستم عامل برنداشته و آن را به شکل پیوسته بهبود داده و نتایج را در قالب بروز رسانی های کوچک و بزرگی در اختیار کاربران قرار می دهد.

بزرگترین آپدیت ویندوز ۱۰ در یک سال اخیر نیز به زودی منتشر خواهد شد. کاربران می توانند در تاریخ ۱۲ مرداد ماه -دوم آگوست- آپدیت مربوط به یک سالگی ویندوز ۱۰ را دریافت کنند. مایکروسافت خبر می دهد که در صورت دریافت نسخه رایگان این پلتفرم تا هشتم مرداد، آپدیت های بعدی را نیز می توانید به صورت رایگان دریافت نمایید.

چند ماه پیش «برایان روپر»، یکی از سرپرستان تیم توسعه ویندوز در مایکروسافت ویدیوی زیر را منتشر کرد و به تشریح ویژگی های ویندوز ۱۰ پرداخت. از شما دعوت می کنیم آن را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • وحید
    وحید | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    سلام میخواستم بپرسم بنظر شما آنتی ویروس Windows defender که توی ویندوز 10 هست میتونه جایگزین آنتی ویروسهای دیگه باشه؟ یعنی هرنوع ویروس و کرم و تروجان رو میتونه از بین ببره؟ و چرا توی بعضی از لبتاپ ها این برنامه آپدیت نمیشه؟

  • thepjt
    thepjt | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    یک سوال ! ... من یک لپ تاپ با ویندوز غیر اصل کرکی 8 دارم .... اگر آپدیت کنم چی میشه ؟
    ویندوز قانونی میشه و کار میکنه ؟ یا از کار میفته ؟ اگر الان آپگرید کنم آیا بازم بعد از 8 مرداد کار میکنه یا بعد از اون تاریخ استفاده مجانی ازش به پایان میرسه ؟

    کلا آیا اینجوری آپدیت کنم یا بعدا که برای کامپویترم مشکل پیش اومد اون موقع 10 نصب کنم ؟ کرک خوب براش هست که آپدیت بشه و این آپدیت جدید سالانه که همین چند هفته دیگه هم میاد روش کار کنه ؟

    ممنون میشم یک پاسخی بدید دوستان ... ممنون از وقتی که میگذارید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی