ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل اریکسون اخراج شد

اریکسون خبر می دهد که آقای «هانس وستبرگ» (Hans Vestberg) از سمت خود کناره گرفته و مدیر ارشد مالی این کمپانی، آقای «ژان فرایخَمر» تا اطلاع ثانوی و انتصاب مدیر عاملی جدید، وظایف آقای وستبرگ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اریکسون خبر می دهد که آقای «هانس وستبرگ» (Hans Vestberg) از سمت خود کناره گرفته و مدیر ارشد مالی این کمپانی، آقای «ژان فرایخَمر» تا اطلاع ثانوی و انتصاب مدیر عاملی جدید، وظایف آقای وستبرگ را بر عهده خواهد داشت.

بلومبرگ گزارش می کند که هیئت مدیره اریکسون رای به برکناری وستبرگ داده و او نیز به سرعت از سمت خود کنار رفته است. این در حالیست که وستبرگ، حدود ۶.۵ سال عنوان مدیر عامل شرکت اریکسون را در اختیار داشت.

کمپانی مورد اشاره در بیانیه مربوط به این موضوع می نویسد: «در زمانه کنونی و با توجه به این مسئله که اریکسون باید با شتاب بیشتری به سوی اهداف و استراتژی هایش گام بردارد، هیئت مدیره تصمیم گرفت که زمانش است تا رهبری دیگر، اریکسون را وارد فاز جدید توسعه خود کند.»

-1x-1 (7)-w800

وستبرگ در مقطعی از زمان موفق شده بود درآمدهای اریکسون را بهبود دهد اما از آوریل سال گذشته تا کنون، ارزش سهام این شرکت کاهش یافته و همین موضوع را می توان علت اصلی برکناری شخص یاد شده دانست.

در این بین، اریکسون به دنبال مدیر عاملی خواهد بود که بتواند مسیر این کمپانی را تغییر داده و با سرعت بیشتری، استراتژی های مرتبط با ارائه محصولات را دست خوش تحول کند.

لازم به ذکر است که آقای وستبرگ، از سال ۱۹۹۱ به شرکت اریکسون پیوسته بود. وی از سال ۲۰۰۳ الی ۲۰۰۷ مدیریت بخش سرویس های جهانی اریکسون را بر عهده داشت و در اکتبر ۲۰۰۷، تبدیل شد به مدیر ارشد مالی. وی در آغاز سال ۲۰۱۰، به عنوان مدیر عامل اریکسون منصوب و امروز از این سمت کنار گذاشته شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی