ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورایزن برای خرید یاهو ۴.۸ میلیارد دلار پرداخت می کند

وال استریت ژرونال خبر می دهد که ورایزن، توافق نموده تا شرکت یاهو را با پرداخت مبلغ ۴.۸ میلیارد دلار از آن خود کند. قیمت ۴.۸ میلیارد دلاری برای هسته اصلی تجارت یاهو و همچنین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

وال استریت ژرونال خبر می دهد که ورایزن، توافق نموده تا شرکت یاهو را با پرداخت مبلغ ۴.۸ میلیارد دلار از آن خود کند.

قیمت ۴.۸ میلیارد دلاری برای هسته اصلی تجارت یاهو و همچنین برخی از املاک این کمپانی پرداخت می شود. این در حالیست که ارزش یاهو در روزهای اوج حباب دات-کام در ابتدای هزاره سوم، به ۱۲۵ میلیارد دلار هم رسیده بود. حتی در سال های گذشته و تحت مدیریت «میر»، باز هم یک بار ارزش سهام یاهو بالا رفت و موجب شد تا این شرکت ارزشی ۴۹ میلیارد دلاری پیدا کند.

ماریسا میر احتمالاً دیگر جایی در یاهو نداشته باشد

این یکی دیگر از خریدهای شرکت ورایزن برای استوار کردن پایه های یک امپراطوری دیجیتالی و تجارت تبلیغاتی است. وال استریت ژورنال همچنین می نویسد که امروز باید در انتظار اعلام خبر رسمی از سوی ورایزن بود. در این بین همچنین گزارش می شود که شرکت یاد شده تصمیم دارد برند یاهو را حفظ کرده و از آن استفاده کند.

نکته دیگر اینکه به هیچ عنوان تصور نمی شود که خانم ماریسا میر، پس از این داد و ستد نقشی برجسته در این شرکت داشته باشد.

به نظر می رسد که ورایزن در ماه ژوئن پیشنهاد سه میلیارد دلاری خود را ارائه کرده که البته مشمول املاک متعلق به یاهو نبوده. ولی همانگونه که ذکر شد، این شرکت در حال حاضر تصمیم دارد با پرداخت ۴.۸ میلیارد دلار یاهو را از آن خود نماید. در این میان هنوز هم مشخص نیست که آیا ورایزن مالک پتنت های یاهو نیز شده یا خیر و باید برای دریافت جزییات بیشتر، تا پایان امروز منتظر باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی