ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رئیس پلیس فتا: از تلگرام استفاده نکنید

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا به کاربران ایرانی فضای مجازی توصیه کرده است از شبکه ی پیام رسان تلگرام استفاده نکنند. هادیانفر با اشاره به قرار داشتن سرور های این پیام رسان در خارج از ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا به کاربران ایرانی فضای مجازی توصیه کرده است از شبکه ی پیام رسان تلگرام استفاده نکنند.

هادیانفر با اشاره به قرار داشتن سرور های این پیام رسان در خارج از کشور افزوده است: «غالباً اطلاعات بارگذاری شده در این سرور توسط بیگانگان مورد سوء استفاده قرار می گیرد و در واقع ادمین اصلی تلگرام، در برخورد با پدیده ی جرم در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی اراده ی جدی ندارد».

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه ها و مشکلات مردمی، صبح امروز دوشنبه، چهارم مردادماه، سردار هادیانفر به همراه چند نفر از معاونان و مدیران خود از ساعت ۹ تا ۱۲ در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) حضور یافته است.

وی با رسیدگی به شکایات و مشکلات مطروحه ی تعدادی از شهروندان پیرامون فضای سایبری با موضوعات هتک حیثیت در تلگرام، توهین به مقدسات و ترویج بی بند و باری، دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده است.

به گفته ی رئیس پلیس فضای سایبری کشور، بیشترین مشکلاتی که توسط مردم در این جلسه مطرح شده، به نحوه ی استفاده و فعال شدن پیام رسان تلگرام باز می گشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • saeed najafi
    saeed najafi | ۳۰ دی ۱۳۹۵

    در ضمن پلیس فتا با کمک اپلیکیشن هایی مثل موبوگرام یا مشابه اون می تونه به همه پیام ها دسترسی داشته باشه. نیازی نیست به سرور دسترسی داشت.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی