ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پوکمون های بیشتر و شخصی سازی PokeStop ها؛ منتظر ویژگی های جدید پوکمون گو باشید

شاید پوکمون گو توانسته باشد بیش از سی میلیون بازیکن را گردهم بیاورد اما نقدهای این عنوان چندان مثبت نبودند. جدا از مشکلات گوناگون سرور، یکی از بزرگترین انتقادهایی که به پوکمون گو وارد شد ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

شاید پوکمون گو توانسته باشد بیش از سی میلیون بازیکن را گردهم بیاورد اما نقدهای این عنوان چندان مثبت نبودند. جدا از مشکلات گوناگون سرور، یکی از بزرگترین انتقادهایی که به پوکمون گو وارد شد به کمبود محتوا باز می گشت. به نظر می رسد استودیو سازنده به بازخوردها گوش داده و به زودی شاهد ویژگی های جدیدتری خواهیم بود.

این خبر را John Hanke، ریاست کمپانی Niantic، در جریان نمایشگاه کامیک کان داد. او در ابتدای صحبت های خود به مشکلات موجود سرورها اشاره کرد و گفت سرورهای بازی قابلیت پاسخ به گویی این همه کاربر را نداشتند. مهندسین آن ها هم زمانی دست به کار شدند که پوکمون گو دیگر بر سر زبان ها افتاده بود و روزانه شاهد کاربرهای بیشتری بودیم. با این وجود، بیش از افزودن ویژگی های جدید مشکلات سرور برطرف خواهند شد.

پیش از پرداختن به المان های بعدی پوکمون گو، بد نیست بدانید یکی از بزرگترین معضلاتی که توانست امتیازات این عنوان در اپ استور [3.2 از 5] و گوگل پلی [3.9 از 5] را کاهش دهد به همین سرور باز می گردد. طی چند هفته ای که بازی به انتشار رسیده، طیف گسترده ای از بازیکن ها به واسطه این مشکلات نتوانستند تا پوکمون گو را تجربه کنند.

بر اساس گفته John Hanke، در آپدیت های بعدی این عنوان شاهد پوکمون های بیشتری خواهیم بود. پوکمون گو هم اکنون 151 پوکمون دارد که بازیکن ها تنها توانسته اند 145 تا از آن ها را پیدا کنند. هنوز مشخص نشده که موجودات بعدی بازی از کدام شخصیت های دنیای پوکمون خواهند بود.

Pokémon-GO-team-leaders
John Hanke از قابلیت شخصی سازی PokeStop ها هم پرده برداشت. اما هنوز اطلاعات دقیقی پیرامون این بخش به دست نرسیده. همچنین او گفته بازی کنونی، تنها 10 درصد از چیزی است که آن ها می خواهند و ویژگی های بسیار بیشتری را خواهیم دید.

قابلیت تبدیل PokéStops ها به Pokémon Centers [ایستگاه سلامتی پوکمون ها] هم از دیگر ویژگی های جدید این عنوان به شمار می روند. بنابراین بازیکن ها می توانند در PokéStops ها به مداوای شخصیت های خود بپردازند. اگر از طرفدارهای قدیمی پوکمون باشید، حتما می دانید این المان بیشتر در عناوین ابتدایی فرنچایز مورد بحث بیشتر دیده می شد.

بنابراین حضور ویژگی بالا نه تنها برای علاقه مندان به پوکمون خوشایند است، بلکه می تواند جذابیت بیشتری را به پوکمون گو بیافزاید. چون به واسطه مبارزات بازی، پوکمون ها معمولا با کاهش سلامتی مواجه می شوند و یافتن آیتم های سلامتی کمی سخت است.

اکانت توییتر بازی هم هر سه سر گروه تیم های موجود در پوکمون گو را معرفی کرد. همان طور که می دانید، هنگامی که به لول 5 رسیدید باید تیم خود را انتخاب کنید. هر تیم قابلیت های متفاوتی دارد. تصویر بالا، لیدرهای هر گروه را نشان می دهد.

پوکمون گو ششم جولای [16 تیر] به انتشار رسید و تاکنون رکوردهای زیادی را جا به جا کرده است؛ از شکستن رکورد دانلود اپ استور بگیرید تا افزایش سهام نینتندو، همگی بخش های کوچکی از حواشی های پیرامون بازی هستند. اگر علاقه مند به تجربه این عنوان هستید، راهنمای آن را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی