ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویرایش آسان نقشه های گوگل
تکنولوژی

اتکای بیشتر به کاربران یک میلیاردی گوگل مپس برای افزایش دقت نقشه ها

اپلیکیشن گوگل مپس بیش از یک میلیارد نفر کاربر دارد و کمپانی گوگل می خواهد از این ظرفیت عظیم برای ارتقای هرچه بیشتر کیفیت و دقت نقشه هایش بهره ببرد. البته پیش از این نیز کاربران ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

اپلیکیشن گوگل مپس بیش از یک میلیارد نفر کاربر دارد و کمپانی گوگل می خواهد از این ظرفیت عظیم برای ارتقای هرچه بیشتر کیفیت و دقت نقشه هایش بهره ببرد. البته پیش از این نیز کاربران امکان ویرایش نقشه های گوگل را داشته اند، اما از این پس این کار ساده تر شده و امکانات تازه ای نیز برای شخصی سازی در اختیار ویرایش کننده ها قرار می گیرد.

گوگل در بیانیه ای که به همین مناسبت منتشر شده، اعلام کرده که از این پس کاربران می توانند با سرعت و سهولت بیشتری اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی خود را به اشتراک گذاشته و یا اصلاحات پیشنهادی را تایید نمایند. سپس گوگل این ویرایش ها را پیش از اعمال عمومی در نقشه هایش، بررسی می نماید و بعد از آن در سرویس Google Search و اپلیکیشن  Google Maps در دسترس همگان قرار می دهد.

دادن امکان ویرایش و شخصی سازی نقشه ها به همه کاربران سبب می شود که اطلاعات ارائه شده در نقشه های گوگل بیش از پیش به واقعیت نزدیک شوند. این نقشه ها همین حالا نیز به طور روزانه میلیون ها آپدیت ریز و درشت دریافت می کنند.

آپدیت های کاربران می تواند شامل اطلاعات جزئی تر و دقیق تر در مورد مکانی خاص، ساعات کار خرده فروشی ها، رستوران ها و همچنین پیشنهادهای بیشتر برای بازدید از مکان های جذاب شود. ضمن این که امتیازاتی خاص نیز برای همکاری در افزودن بر اطلاعات مکان ها کمتر شناخته شده نقشه ها در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این ها، حالا سازندگان اپلیکیشن ها می توانند با استفاده از داده های مربوط به موقعیت افراد، اطلاع رسانی هایی خاص را در مکان های خاص بر روی ابزارهای موبایل کاربران ارسال کنند. این قابلیت جدید می تواند به کسب و کار این اپلیکیشن ها نیز رونق بیشتری بدهد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی