ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با مادربرد TUF Sabertooth 990FX R3.0 از ایسوس بیشتر آشنا شوید

کمپانی ایسوس به تازگی از مادربرد جدید 990FX R3.0 از خانواده Sabertooth رونمایی به عمل آورده و اینک نمایندگی ایسوس در ایران، جهت آشنایی بیشتر کاربران با این مادربرد، بیانیه خبری زیر را برای دفتر دیجیاتو ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

کمپانی ایسوس به تازگی از مادربرد جدید 990FX R3.0 از خانواده Sabertooth رونمایی به عمل آورده و اینک نمایندگی ایسوس در ایران، جهت آشنایی بیشتر کاربران با این مادربرد، بیانیه خبری زیر را برای دفتر دیجیاتو ارسال کرده. لازم به ذکر است متنی که در ادامه آن را مطالعه می فرمایید، توسط شرکت ایسوس به نگارش درآمده است.

شرکت ایسوس به تازگی مادربوردی جدید از خانواده Sabertooth معرفی کرده است. مادربورد TUF Sabertooth 990FX R3.0 برپایه چیپ ست AMD® 990FX/SB950 است و از آخرین پردازنده سوکت AM3+ شرکت AMD پشتیبانی می کند. همچنین ایسوس این کهنه سرباز را با آخرین تجهیزات محافظتی تجهیز کرده که در ادامه به آنها می پردازیم:

پایداری و دوام با تجهیزاتی با استاندارد نظامی

Sabertooth 990FX R3 (2)-w800

TUF Sabertooth 990FX R3.0 از جدیدترین سری قطعات با استاندارد نظامی بهره می برد. پکیج نرم افزاری خاص این رده از مادربوردها نیز بهبود یافته است. این مادربورد جان سخت از چوک های بهینه شده آلومینیومی بهره می برد که خاصیت ضد اکسیداسیون دارند و می توانند حرارت را تا 13 درصد بهتر از گذشته دفع کنند. همچنین خازن های مشکی متالیک ژاپنی آن 20 درصد در برابر دمای بالا نسبت به مدل های رایج مقاومتر بوده و طول عمر دو برابری نسبت به مدلهای رایج دارد.

Sabertooth 990FX R3 (4)-w800

همچنین این مادربورد برای مقابله به الکترسیته ساکن از TUF ESD Guard 2 بهره می برد که مهندسان ایسوس با این راهکار مقاومت 2 برابری را در قسمت ورودی/خروجی ها و پورت ها به ارمغان آورده اند. همچنین این مادربورد برای تست های دوام و پایداری در شرایطی بسیار بدتر از سایر مادربوردها مورد سنجش قرار می گیرد تا پایداری آن تضمین شود.

نخستین مادربورد سری TUF با پشتیبانی از نورپردازی Aura

Sabertooth 990FX R3 (5)-w800

مادربورد TUF Sabertooth 990FX R3.0 با استفاده از فناوری نورپردازی ایسوس می تواند از بین میلیون ها رنگ و جلوه های بصری مختلف ظاهر سیستم را نیز دلچسب تر کند. علاوه بر آن، ایسوس از آخرین راهکار استحکام بخشی خود به مادربورد یعنی Safe Slot برای اسلات های PCIe نیز در این مادربورد استفاده کرده تا هم زیبایی آن بهبود یابد و هم پایداری مادربورد در هنگام استفاده از کارت های گرافیکی سنگین وزن حفظ شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی