ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست قابلیت تازه برای گوگل مپس؛ دانلود دیتا صرفا در صورت داشتن دسترسی به ارتباط وای فای

براساس گزارش سایت تِک کرانچ، گوگل اخیرا تست قابلیت تازه ای را در سرویس نقشه خود آغاز کرده که به موجب آن، دستگاه های مختلف تنها در صورت دسترسی داشتن به ارتباط وای فای، قادر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

براساس گزارش سایت تِک کرانچ، گوگل اخیرا تست قابلیت تازه ای را در سرویس نقشه خود آغاز کرده که به موجب آن، دستگاه های مختلف تنها در صورت دسترسی داشتن به ارتباط وای فای، قادر به دانلود دیتا خواهند بود. این قابلیت در واقع برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که از بسته های دیتای محدود استفاده می کنند.

البته در نظر داشتن باشید که ویژگی جدید فعلا در مرحله تست  قرار دارد و به همین خاطر در برهه کنونی صرفا گروه منتخبی از کاربران به آن دسترسی دارند و می توانند آن را در منوی تنظیمات به جای گزینه «Offline Areas» بیابند.

بعد از فعالسازی این امکان، اپلیکیشن به شما هشدار می دهد که همچنان ممکن است میزان اندکی از دیتای موبایل تان مصرف شود که البته این میزان به مراتب کمتر از حد سابق خواهد بود.

دکمه فعالسازی این مد در واقع ارتباط سرویس Maps با دیتای موبایل را قطع می کند و اطلاعات جدید را صرفا در صورتی بارگذاری می نماید که به وای فای دسترسی داشته باشد و عملکرد آن را می توان تا حدود زیادی شبیه به گزینه «Use Cellular Data for» در اپلیکیشن تنظیمات iOS دانست.

گفتنی است که گوگل هنوز هم به صورت رسمی این امکان را معرفی نکرده، اما در ایمیلی که برای سایت ورج فرستاده تایید نموده که آن را تست کرده است. غول جستجو یادآور شده که این امکان در آینده احتمالا به شیوه گسترده تری ارائه می شود که این نیز به بازخورد کاربران بستگی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی