ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تعویض خودکار تصویر پس زمینه در اندروید با اپ Everyday Wallpaper Changer

تصویر پس زمینه موبایل چیزی نیست که اکثر افراد خواهان تعویض سریعش باشند. شاید بسیاری از کاربران ترجیح می دهند که از یک تصویر به خصوص، هفته ها و حتی ماه ها به عنوان والپیپر گجت هوشمند خود استفاده کنند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

تصویر پس زمینه موبایل چیزی نیست که اکثر افراد خواهان تعویض سریعش باشند. شاید بسیاری از کاربران ترجیح می دهند که از یک تصویر به خصوص، هفته ها و حتی ماه ها به عنوان والپیپر گجت هوشمند خود استفاده کنند.

با این وجود اما همه مثل هم نیستند. اگر روحیه تنوع طلبی داشته باشید، شاید بدتان نیاید که هر چند دقیقه یک بار، با عکس جدیدی در پس زمینه موبایل یا تبلت تان ببینید. Everyday Wallpaper Changer که امروز معرفی می کنیم، اپلیکیشنی است که وظیفه تعویض خودکار والپیپر در گجت اندرویدی شما را بر عهده می گیرد.

Wallpaper

کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است. فقط باید برایش تعیین کنید که کدام عکس ها را پس از گذشت چند دقیقه یا چند ساعت برایتان عوض کند. این عکس ها می توانند منتخبی از تصاویر موجود در حافظه دستگاه، یا گلچینی از زیباترین والپیپرهای آرشیو خود اپلیکیشن باشند.

تیم توسعه دهنده Everyday Wallpaper Changer مجموعه بسیار زیبا و چشم نوازی از والپیپرهای HD و QHD با موضوعات مختلف (طبیعت، حیوانات، نقل قول ها، اتومبیل ها، والپیپرهای متریال و ...) برایتان گردآوری کرده اند که تقریبا هر روز شاهد اضافه شدن یکی دو مورد جدید به آن هستید.

برای استفاده از این والپیپرها لازم است که موبایل تان به اینترنت متصل باشد. اما خوشبختانه برای عکس هایی که از گالری برگزیده اید نیازی به آنلاین بودن ندارید. البته لازم به گفتن نیست که غافلگیر شدن با والپیپرهای منتخب اپلیکیشن به یقین جذابیت بیشتری از آن دارد که عکس ها را طبق برنامه ریزی قبلی انتخاب کرده باشید.

Everyday Wallpaper Changer رایگان است، و برای انجام وظیفه اش باتری زیادی هم مصرف نمی کند. اگر دوست دارید که با هر مرتبه بازگشایی صفحه موبایل، تصویر جدیدی در پس زمینه آن ببینید، به هیچ وجه دانلود این اپلیکیشن فوق العاده را از دست ندهید.

Everyday Wallpaper Changer

Everyday Wallpaper Changer

سازنده: Nitin3210 قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Razi Ataei
    Razi Ataei | ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

    سلام. من خوده گوشیم به صورت خودکار پس زمینش عوض میشد الان نمیشه چیکار کنم؟؟

مطالب پیشنهادی