ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وایو از لپ تاپ رنگارنگ خود پرده برداشت

امروز «VAIO» از سری لپ تاپ های C15 خود پرده برداشته که تنها هدف آنها، ارائه محصولی رنگارنگ به کاربران است. وایو از لپ تاپ های جدید خود با لفظ «کامپیوتر شخصی مد روز» یاد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

امروز «VAIO» از سری لپ تاپ های C15 خود پرده برداشته که تنها هدف آنها، ارائه محصولی رنگارنگ به کاربران است. وایو از لپ تاپ های جدید خود با لفظ «کامپیوتر شخصی مد روز» یاد می کند. ترکیب رنگی این محصولات نیز در نوع خود جالب است: سفید و مسی، آبی تیره و خاکستری، زرد و مشکی، نارنجی و خاکی.

نکته اینجاست که سری C15 نه طراحی نوآورانه ای دارد و نه سخت افزاری قوی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با این حال، برچسب قیمت لپ تاپ های وایو دیدنی است.

vvvv

نسخه معمول C15، دارای نمایشگری ۱۵.۶ اینچ است که به رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل مجهز شده. این در حالیست که حافظه رم به ۴ گیگابایت رسیده و پردازنده مرکزی اش نیز اینتل سلرون 3215U است.

قیمت همین لپ تاپ با مشخصاتی که ذکر شد، ۶۶.۸۰۰ ین ژاپن، معادل ۶۴۰ دلار آمریکا تعیین شده. لپ تاپ مورد اشاره البته با این قیمت در فروشگاه سونی عرضه می شوند و سایر فروشگاه ها آن را با قیمتی برابر با ۹۴.۸۰۰ ین ژاپن، معادل ۹۱۰ دلار عرضه خواهند کرد.

VAIO

در این میان، C15 نمونه ای حرفه ای تر هم دارد که به نمایشگر ۱۰۸۰p به همراه ۸ گیگابایت رم و پردازنده مرکزی Core i3 مجهز شده و قیمتش فعلاً نامعلوم است. در حال حاضر این لپ تاپ در ژاپن به فروش می رسد و مشخص نیست چه زمانی وایو تصمیم دارد آن را در سایر نقاط جهان ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی اکرمی
    مهدی اکرمی | ۶ مرداد ۱۳۹۵

    ندیدم مثل VAIO

مطالب پیشنهادی